تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۲
کد خبر : 6218

لورن سانچز از داشتن جف بزوس خیلی خوشحال به نظر می رسد

لورن سانچز از داشتن جف بزوس خیلی خوشحال به نظر می رسد

لورن سانچز به نامزد “داغ” خود افتخار می کند. سانچز در یک پست جدید اینستاگرامی عکسی از جف بزوس با لباس شنا به اشتراک گذاشت که برنزه و خوش اندام به نظر می رسد. این عکس نشان می دهد که بزوس از آب خارج شده و وارد قایق تفریحی خود می شود. او لباس شنای

لورن سانچز به نامزد “داغ” خود افتخار می کند. سانچز در یک پست جدید اینستاگرامی عکسی از جف بزوس با لباس شنا به اشتراک گذاشت که برنزه و خوش اندام به نظر می رسد.

این عکس نشان می دهد که بزوس از آب خارج شده و وارد قایق تفریحی خود می شود. او لباس شنای سیاه و سفید پوشیده است و از دوربین نگاه می کند. “آیا فقط من هستم یا بیرون گرم است؟” او پست را زیرنویس کرد این پست به سرعت لایک ها و نظرات دوستان و دنبال کنندگان را جمع آوری کرد. چاریسا تامپسون نوشت: «همه بامزه‌ترین هستید.

بزوس هنگامی که در سال 2017 عضلات جدیدی را به نمایش گذاشت، جهان را شوکه کرد. به گزارش دیلی میل، سفر تناسب اندام و سلامت بزوس در همان سال و پس از خرید شرکت او آمازون، Whole Foods آغاز شد. بزوس سپس با وس اوکرسون، مربی شخصی ستارگانی مانند تام کروز و جرارد باتلر، که یک رژیم تناسب اندام برای بزوس کار می کرد، تمرین کرد.

به نوبه خود، لورن سانچز مدت‌هاست که خوش فرم بوده است. او اغلب تمرینات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. او همچنین با اوکرسون کار می کند.

 او در پستی در اینستاگرام نوشت من فقط 20 دقیقه فرصت داشتم تا قبل از بردن بچه ها به مدرسه ورزش کنم. وس اوکرسون گفت زمان کافی است. حق با او بود،» که نشان می‌دهد تمرین 15 دقیقه‌ای با تمرکز روی پاها و بالاتنه‌اش انجام می‌دهد و تمرینات قلبی زیادی را در مدت زمان کوتاهی ارائه می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود