تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
کد خبر : 6812

لذت های مسی و همسرش در اتاق مخفی کافه پریما پاستا میامی

لذت های مسی و همسرش در اتاق مخفی کافه پریما پاستا میامی

لیونل مسی و آنتونلا روکوزو در میامی احساس خوبی در خانه خود دارند. این فوق ستاره فوتبال در شهر مورد استقبال هواداران و دوستان قدیمی قرار گرفته است و خانواده او در به روز رسانی های مختلف رسانه های اجتماعی خوشحال به نظر می رسند. یکی از رستوران های مورد علاقه آنها در میامی کشف

لیونل مسی و آنتونلا روکوزو در میامی احساس خوبی در خانه خود دارند. این فوق ستاره فوتبال در شهر مورد استقبال هواداران و دوستان قدیمی قرار گرفته است و خانواده او در به روز رسانی های مختلف رسانه های اجتماعی خوشحال به نظر می رسند. یکی از رستوران های مورد علاقه آنها در میامی کشف جدیدی نبوده است.

کافه پریما پاستا یک تجارت آرژانتینی است که در 12 سال گذشته مورد علاقه خانواده مسی بوده است.

جراردو خئا، مالک این رستوران، فاش کرده است که این رستوران مدت‌ هاست که برای بازیکنان فوتبال، به ویژه آنهایی که اهل آرژانتین هستند، جذاب بوده است. خئا به اشتراک گذاشت که خانواده مارادونا و بسیاری از بازیکنانی که از آن زمان از تیم آرژانتین بازنشسته شده اند، در طول زندگی خود از این رستوران دیدن کرده اند.

خئا به زبان اسپانیایی به CNN گفت: اولین باری که مسی 12 سال پیش با تمام خانواده اش آمد و هنوز هم اغلب می آیند. «آنها افراد زیبایی هستند، بسیار محترم و ساده. آنها غذاهای ایتالیایی و خوردن پاستاهای خوشمزه را دوست دارند.» جیا فاش کرد که مسی معمولاً اتاق خصوصی رستوران را می گیرد که به او و خانواده اش اجازه می دهد در آرامش غذا بخورند.

کافه پریما پاستا در 30 سال گذشته در میامی بوده و میزبان افراد مشهور مختلف از مسی گرفته تا مایکل جردن بوده است. در اوایل ماه ژوئیه، پس از اولین بازی خود با اینتر میامی، مسی در رستوران دیده شد و در کنار صاحب کسب و کار، که گیتار در دست دارد، عکس گرفت. پسر مسی نیز در این تصویر دیده می شود که در حال نواختن درام است و در پس زمینه جذاب به نظر می رسد.

در توضیح این پست آمده است: «اتاق مخفی در کافه پریما پاستا». “از لئو و خانواده زیبای شما متشکرم.”

برچسب ها :

ناموجود