تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر : 9996

لحظه عاشقانه لئوناردو دی کاپریو و ویتوریا سرتی ثبت شد

لحظه عاشقانه لئوناردو دی کاپریو و ویتوریا سرتی ثبت شد

لئوناردو دی کاپریو و ویتوریا سرتی چند ماهی است که عاشقانه خود را آغاز کرده اند، حالا به نظر می رسد که پس از تصاویر جدید از این دو مرغ عشق، آنها یکدیگر را بسیار دوست دارند. ویتوریا سرتی نمی توانست از لئو دی کاپریو دور بماند. لئو و ویتوریا اخیراً در یک مهمانی هالووین

لئوناردو دی کاپریو و ویتوریا سرتی چند ماهی است که عاشقانه خود را آغاز کرده اند، حالا به نظر می رسد که پس از تصاویر جدید از این دو مرغ عشق، آنها یکدیگر را بسیار دوست دارند. ویتوریا سرتی نمی توانست از لئو دی کاپریو دور بماند.

لئو و ویتوریا اخیراً در یک مهمانی هالووین شرکت کردند که در آن لئوناردو تصمیم گرفت به استایل خودش به مهمانی برود و ویتوریا یک کلاه گیس قرمز پوشیده بود. اما وقتی ستاره تایتانیک تصمیم گرفت کمی هوای تازه در محیط باز داشته باشد، مستقیماً او را دنبال کرد.

منابع نزدیک به TMZ چند عکس از نحوه پیوستن سرتی به لئوناردو منتشر کردند که لحظات عاشقانه آن ها را به تصویر می کشید. و این لحظات عاشقانه توسط دوربین ها ثبت شد.

یک منبع نزدیک به دی کاپریو به صفحه ششم گفت: “آنها در چند ماه گذشته زمان زیادی را با هم سپری کرده اند و از آشنایی با یکدیگر در سطح عمیق تری لذت می برند.”

نشانه واقعی بودن رابطه آنها این است که آنها با مادر لئو، ایرملین ایندنبیرکن، زمانی که در ایتالیا بودند، با هم حضور داشته اند.

جی جی حدید و ویتوریا سرتی در روی فرش قرمز با هم آشنا شدند.

ویتوریا سرتی و دوست دختر سابق لئوناردو جی جی حدید هر دو بخشی از همان فراری بودند که در نمایشگاه ورساچه در هفته مد میلان برگزار شد. همراه با سرتی و حدید، ناتالیا برایانت و کندال جنر و کلودیا شیفر، سوپر مدل افسانه ای، در روی فرش قرمز حضور داشتند. دمی مور، آنا وینتور و ونسا برایانت دیگر سوپر استارهایی بودند که در این نمایش حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود