تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۵۱
کد خبر : 10506

لئوناردو دی کاپریو کاری که قبل از 50 سالگی می خواهد انجام دهد را فاش می کند

لئوناردو دی کاپریو کاری که قبل از 50 سالگی می خواهد انجام دهد را فاش می کند

لئوناردو دی کاپریو، 49 ساله، تنها کمتر از یک سال فرصت دارد تا کاری را که قبل از 50 سالگی می خواهد انجام دهد را عملی کند. و در اپیزود آینده سه‌ شنبه صبح بخیر آمریکا، این بازیگر نمادین دقیقاً درباره کاری که می‌ خواهد قبل از 11 نوامبر 2024 انجام دهد صحبت می‌ کند.

لئوناردو دی کاپریو، 49 ساله، تنها کمتر از یک سال فرصت دارد تا کاری را که قبل از 50 سالگی می خواهد انجام دهد را عملی کند. و در اپیزود آینده سه‌ شنبه صبح بخیر آمریکا، این بازیگر نمادین دقیقاً درباره کاری که می‌ خواهد قبل از 11 نوامبر 2024 انجام دهد صحبت می‌ کند. «می‌ دانی چیست؟ فقط یک فیلم دیگر،» او در یک کلیپ پیش نمایش که در روز دوشنبه، 20 نوامبر به دست آمد، گفت: «یک فیلم دیگر.»

وقتی کریس کانلی از ABC News از او پرسید که چگونه خود را در آستانه 50 سالگی قرار داده است، او گفت که به سادگی نمی داند. او با یاد آوری مصاحبه‌ های گذشته آنها در زمانی که کانلی برای MTV News کار می‌ کرد، پاسخ داد: «من هیچ نظری ندارم. ما در مورد اولین مصاحبه خود صحبت می کردیم که ممکن است 30 سال پیش باشد.

این افشاگری پس از اکران فیلم قاتلان ماه گل اتفاق می‌ افتد. همبازی او در این فیلم، لیلی گلادستون، برای گفتگوی صریح در کنار او نشست. همچنین این موضوع در بحبوحه یک رابطه عاشقانه شایعه شده با مدل ویتوریا سرتی، 25 ساله رخ می دهد. پس از اینکه در ماه آگوست در سانتا باربارا با هم بستنی و قهوه سرد می نوشند، بعداً در ماه سپتامبر در باشگاهی در ایبیزا دیده شدند.

از آن زمان، منابعی ادعا کردند که این رابطه اکنون “انحصاری” است. یکی از منابع داخلی برای گزارش دوم نوامبر به Us Weekly گفت: «رابطه آنها خیلی خوب پیش می‌ رود که لئو واقعاً منحصر به فرد است.» طبق گزارش ها، آنها در 28 اکتبر در یک مهمانی هالووین با هم دیده شده بودند، و منبع گفت، لئو “این کار را اغلب انجام نمی دهد.”

اگر چه لئو و ویتوریا به وضوح یک مسابقه فیزیکی عالی با هم دارند، منبع گفت که این موضوع عمیق‌تر است. منبع به اشتراک گذاشت: “لئو می گوید که او نه تنها زرق و برق دار است، بلکه فوق العاده سر به زیر است، و آنها اشتراکات زیادی با هم دارند.” و ظاهراً این مدل به شهرت جهانی نامزد جدیدش اهمیتی نمی‌ دهد.

منبع توضیح داد: “او اصلاً از شهرت او نمی ترسد. فاصله سنی چندین دهه به وضوح برای او مشکلی نیست، لئوناردو در 49 سالگی برنده اسکار بودن را در اوایل این ماه در مراسمی پر از ستاره در بورلی هیلز جشن گرفت.

برچسب ها :

ناموجود