تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر : 10713

لئوناردو دی کاپریو و ویتوریا سرتی با استایل خیابانی جذاب به نظر می رسیدند

لئوناردو دی کاپریو و ویتوریا سرتی با استایل خیابانی جذاب به نظر می رسیدند

لئوناردو دی کاپریو، 49 ساله، روز پنجشنبه در حال گذراندن وقت با نامزد جدیدش ویتوریا سرتی، 25 ساله، و خانواده اش در لندن، انگلستان از آنها عکس گرفته شد. این بازیگر و مدل در حالی که لباس‌ های غیر رسمی پوشیده بودند جذاب به نظر می رسیدند، و در حال گپ زدن و گذراندن وقت

لئوناردو دی کاپریو، 49 ساله، روز پنجشنبه در حال گذراندن وقت با نامزد جدیدش ویتوریا سرتی، 25 ساله، و خانواده اش در لندن، انگلستان از آنها عکس گرفته شد. این بازیگر و مدل در حالی که لباس‌ های غیر رسمی پوشیده بودند جذاب به نظر می رسیدند، و در حال گپ زدن و گذراندن وقت با هم بودند. لئوناردو یک پیراهن سفید زیر یک ژاکت مشکی، شلوار خاکستری، کفش ورزشی مشکی و کلاه بیسبال مشکی پوشیده بود در حالی که سرتی یک کت بلند مشکی با شال طوسی، شلوار جین و کفش ورزشی مشکی پوشیده بود.

لئوناردو علاوه بر پوشیدن یک لباس غیر رسمی، به نظر می‌ رسید که با پوشیدن ماسک آبی روشن، سعی می کرد توجه افراد را به خود جلب نکند. او در یک نقطه تلفن خود را در دست گرفته بود و ویتوریا در حالی که آنها از هوای خنک لذت می بردند او با تلفن خود صحبت می کرد.

آخرین گردش لئوناردو با ویتوریا و خانواده اش سه هفته پس از آن انجام شد که گزارش شد این مرغ عشق ها اکنون در رابطه عاشقانه خود جدی هستند. یک منبع به Us Weekly گفت که ستاره تایتانیک “کاملاً تحت تاثیر زیبایی” ویتوریا قرار گرفته است و همه چیز به خوبی پیش می رود. این منبع گفت: “این به قدری خوب پیش می رود که لئوناردو در واقع در یک رابطه انحصاری است.”

این منبع همچنین افزود: “او می گوید که او نه تنها زرق و برق دار نیست، بلکه فوق العاده سر به زیر است، و آنها اشتراکات زیادی دارند.” پس از اینکه چند هفته پیش لئوناردو و ویتوریا در یک مهمانی هالووین در حال نشان دادنعشق خودشان به هم دیده شدند، خودی ادعا کرد که این رابطه چقدر خوب پیش می رود زیرا “لئوناردو او اغلب این کار را انجام نمی دهد.”

این منبع همچنین هنگام صحبت در مورد واکنش ویتوریا به قرار ملاقات با یک سلبریتی بزرگ ادعا کرد: “او اصلاً از شهرت او نمی ترسد او حتی با “مدل و ستاره سینما” شوخی های فراوانی می کند. لئوناردو آن را با طراوت می یابد. این منبع با اشاره به فاصله سنی بیش از 20 سال بین آنها، گفت: «به وضوح برای او مشکلی نیست.

لئوناردو و ویتوریا برای اولین بار در ماه آگوست با هم رابطه عاشقانه داشتند. قبل از آن، لئوناردو رابطه عاشقانه ای با مدل جی جی حدید داشت.

برچسب ها :

ناموجود