تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۵۵
کد خبر : 7453

لئوناردو دی کاپریو و ویتوریا سرتی به شایعات عاشقانه دامن می زنند

لئوناردو دی کاپریو و ویتوریا سرتی به شایعات عاشقانه دامن می زنند

به نظر می رسد لئوناردو دی کاپریو با یک زن مرموز جدید به عشق فرصت جدیدی می دهد. این ستاره هالیوود اخیراً در یک گردش اخیر در سانتا باربارای کالیفرنیا در حالی که ویتوریا سرتی مدل 25 ساله او را همراهی می کند، از آنها عکس گرفته شده است. این دو در حال رفتن به

به نظر می رسد لئوناردو دی کاپریو با یک زن مرموز جدید به عشق فرصت جدیدی می دهد. این ستاره هالیوود اخیراً در یک گردش اخیر در سانتا باربارای کالیفرنیا در حالی که ویتوریا سرتی مدل 25 ساله او را همراهی می کند، از آنها عکس گرفته شده است. این دو در حال رفتن به کافه و خوردن بستنی در حین قدم زدن در شهر دیده شدند.

 لئوناردو ظاهری غیر رسمی دارد که شامل شورت خاکستری، تی شرت سفید، کفش ورزشی خاکستری و کلاه همسان بود. او همچنین ماسک صورت زده بود که ظاهراً مورد توجه قرار نگرفت. در همین حال، این مدل خیره کننده یک ژاکت آستین بلند سفید، شورت مشکی، کفش ورزشی خاکستری و عینک آفتابی مشکی پوشیده بود.

و در حالی که رابطه عاشقانه آنها هنوز تایید نشده است، این دو در حال لذت بردن از هوای تابستان و گفتگوی معمولی بسیار دوستانه به نظر می رسیدند. این مدل ایتالیایی در مسابقه مدل Elite Look در سال 2012 در 14 سالگی کشف شد و به همکاری با برند های مطرح مد، از جمله تام فورد، بالنسیاگا، ورساچه، شانل، ایو سن لوران، و جیوانشی ادامه داد.

 

او همچنین روی جلد مجلات جهانی از جمله Vogue و Bazaar قرار گرفته است. ویتوریا قبلا به عنوان یکی از “سوپر مدل های جدید” این نسل توصیف شده بود. این مدل که در حال حاضر بیش از 1.5 میلیون دنبال کننده دارد، به خصوصی بودن زندگی شخصی خود مشهور است و تنها جنبه حرفه ای خود را در شبکه های اجتماعی نشان می دهد.

در همین حال، لئو قبلاً با مدل جی جی حدید درگیر بود و ظاهراً این جفت با هم رابطه دائمی داشتند، اما به نظر می رسد همه چیز برای این زوج سابق خراب شده است، زیرا این بازیگر در جریان اخیر اروپایی خود با مدل های جوان دیگری همراه شده است. تعطیلات، در قایق های تفریحی مجلل و کار برنزه کردن خود حال خوب او را نشان می دهد.

برچسب ها :

ناموجود