تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 5765

لئوناردو دی کاپریو و جی جی حدید باز هم خبر ساز شدند

لئوناردو دی کاپریو و جی جی حدید باز هم خبر ساز شدند

لئوناردو دی کاپریو و جیجی حدید عاشقانه های خود را ادامه می دهند. ستاره هالیوود و سوپرمدل چندین بار با هم دیده شده اند و طرفداران این جفت مدام در مورد وضعیت رابطه آنها متعجب هستند، زیرا این بازیگر در هفته های اخیر در حالی که با مدل های دیگر عکس هایی از او گرفته

لئوناردو دی کاپریو و جیجی حدید عاشقانه های خود را ادامه می دهند. ستاره هالیوود و سوپرمدل چندین بار با هم دیده شده اند و طرفداران این جفت مدام در مورد وضعیت رابطه آنها متعجب هستند، زیرا این بازیگر در هفته های اخیر در حالی که با مدل های دیگر عکس هایی از او گرفته شده است. با این حال، به نظر می رسد که آنها ترجیح می دهند در میان برنامه های فشرده خود آن را معمولی نگه دارند.

یک منبع نزدیک به این زوج مشهور اخیراً به Us Weekly فاش کرد که “آنها در حال حاضر فقط یکدیگر را می بینند” بدون اینکه در حال حاضر خیلی چیزها را جدی بگیرند. «این [هنوز] عادی است، و آنها به آن برچسب نمی زنند، [اما] آنها [دوباره] با هم قرار می گذارند. لئو می‌خواهد با جی جی آهسته‌ تر پیش برود، زیرا پتانسیل وجود دارد و او می‌خواهد آن را حفظ کند.

منبع دیگری قبلاً به نشریه اشاره کرده بود که آنها یک “موقعیت بدون ادامه” را ترجیح می دهند، و توضیح داد که “آنها اغلب سفر می کنند بنابراین بهتر است رابطه خود را باز و روان نگه دارند.” هیچ‌کدام از آنها نمی‌خواهند در حال حاضر آرام بگیرند.»

اوایل امسال همچنین گزارش شد که رابطه عاشقانه آنها به پایان رسیده است، با یک منبع داخلی فاش کرد که “لئو و جی جی حدید در مقاطع مختلفی از زندگی خود بودند.” “اما جدایی آنها زیاد طول نکشید زیرا بلافاصله پس از آن به قرارهای عاشقانه بازگشتند و جی جی حتی با والدین این بازیگر در لندن ملاقات کرد.

برچسب ها :

ناموجود