تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 10321

لئوناردو دی کاپریو عشق خود را به ویتوریا سرتی نشان داد

لئوناردو دی کاپریو عشق خود را به ویتوریا سرتی نشان داد

لئوناردو دی کاپریو در تولد 49 به ویتوریا سرتی عشق می ورزد. این بازیگر روز شنبه تولد خود را با میزبانی یک رویداد پر ستاره در بورلی هیلز با سرتی، 25 ساله و دیگر دوستان مشهور جشن گرفت. دی کاپریو و مدل ایتالیایی در طول شب با محبت و بوسیدن همراه بودند. مهمانان دیگری که

لئوناردو دی کاپریو در تولد 49 به ویتوریا سرتی عشق می ورزد. این بازیگر روز شنبه تولد خود را با میزبانی یک رویداد پر ستاره در بورلی هیلز با سرتی، 25 ساله و دیگر دوستان مشهور جشن گرفت.

دی کاپریو و مدل ایتالیایی در طول شب با محبت و بوسیدن همراه بودند.

مهمانان دیگری که در این مراسم حضور داشتند عبارتند از: بیانسه، اسنوپ داگ، توبی مگوایر، تایکا وایتیتی و اکسل رز. لیل وین نیز در این مراسم حضور داشت و حتی اجرا کرد که در یک لحظه همه مشغول خواندن هیپ هاپ کلاسیک بودند.

مهمانی تا ساعات اولیه صبح ادامه داشت و بسیاری از مهمانان تا ساعت 4 صبح آنجا بودند. دی کاپریو و سرتی برای اولین بار در ماه آگوست زمانی که در سانتا باربارا، کالیفرنیا در حال گذراندن وقت با هم بودند، با هم مرتبط شدند. بر اساس عکس‌ هایی که صفحه ششم به دست آورده، آن‌ ها به قدم زدن رفتند و از قهوه سرد و بستنی‌ ها لذت بردند.

آنها در اوایل سپتامبر دوباره در کنار هم دیده شدند و در ایبیزا با هم جشن گرفتند. فیلمی که توسط صفحه ششم به دست آمده نشان می‌ دهد که این زوج یکدیگر را می‌ بوسند و می‌ رقصند.

جشن تولد پر ستاره دی کاپریو پس از اکران آخرین فیلم او، قاتلان ماه گل، که در 20 اکتبر در سینما ها نمایش داده شد، برگزار شد.

در این فیلم این بازیگر نقش ارنست بورکهارت را بازی می کند که به همراه ویلیام هیل به کارگردانی رابرت دنیرو، در دهه 1920 در تلاش برای تصاحب ثروتشان، نقشه‌ ای را برای قتل اعضای ملت نفت‌ خیز اوسیج در اوکلاهاما طراحی و اجرا کردند. در تمام این مدت، بورکهارت با مولی، با بازی لیلی گلادستون، عضو خانواده‌ ای که او و هیل هدف آن هستند، ازدواج کرد.

فیلمبردار فیلم، رودریگو پریتو، که قبلاً با دی کاپریو در گرگ وال استریت کار کرده بود، از این بازیگر به دلیل تعهدش به هنرش تمجید کرد و به Insider گفت: “لئو برای خیلی چیزها بازی می کند. او هر کاری انجام می دهد.”

برچسب ها :

ناموجود