تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
کد خبر : 11767

لئوناردو دی کاپریو با ویتوریا سرتی به سفر عاشقانه می رود + عکس

لئوناردو دی کاپریو با ویتوریا سرتی به سفر عاشقانه می رود + عکس

لئوناردو دی کاپریو در کنار نامزدش ویتوریا سرتی و بهترین دوستش توبی مگوایر سال جدید را با سبکی نشاط آور جشن می گیرد! این سه نفر اخیراً در حال سوار شدن به یک جت شخصی از آنها عکس‌ برداری شده‌ است، و اگر چه مشخص نیست به کجا می‌ روند، اما به نظر می‌ رسند

لئوناردو دی کاپریو در کنار نامزدش ویتوریا سرتی و بهترین دوستش توبی مگوایر سال جدید را با سبکی نشاط آور جشن می گیرد! این سه نفر اخیراً در حال سوار شدن به یک جت شخصی از آنها عکس‌ برداری شده‌ است، و اگر چه مشخص نیست به کجا می‌ روند، اما به نظر می‌ رسند که آماده گذراندن اوقات خوش دور همی با هم هستند.

بر اساس عکس‌ هایی که دیلی میل در ۳ ژانویه منتشر کرد، لئوناردو، یک تی شرت سفید، یک هودی آبی تیره، شلوار مشکی، کفش ورزشی سفید و کلاه بیسبال خاکستری به تن داشت، در حالی که ویتوریا، یک شلوار چند طرح و یک بلوز دکمه دار سفید پوشید. از طرفی توبی، بازیگر مرد عنکبوتی، در حالی که یک فنجان قهوه آماده را در دست داشت، لبخند می زد. او یک تی شرت زغالی با یک ژاکت آبی تیره، یک شلوار همسان و یک کلاه بیسبال مشکی به تن داشت.

لئو و ویتوریا سال 2023 را به خوبی به پایان رساندند، زیرا ظاهراً این دو از زمانی که برای اولین بار شایعات عاشقانه را در آگوست سال گذشته به راه انداختند، جدی‌ تر شده‌ اند.

لئوناردو به خاطر سابقه طولانی دوستی هایش در هالیوود شناخته شده است. قبل از رابطه اش با ویتوریا، او در طول سال 2022 به شکلی عاشقانه با مدل جی جی حدید در ارتباط بود که به نظر می رسید یک دور زدن معمولی باشد. قبل از جی جی، لئو به مدت پنج سال با کامیلا مورونه قرار داشت. آنها از سال 2017 تا سال 2022 با هم مرتبط بودند که آخرین باری بود که با یکدیگر دیده شدند.

برچسب ها :

ناموجود