تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۵۱
کد خبر : 6420

لئوناردو دی کاپریو در قایق تفریحی با نیلم گیل پس از انکار عاشقانه ها

لئوناردو دی کاپریو در قایق تفریحی با نیلم گیل پس از انکار عاشقانه ها

لئوناردو دی کاپریو، روز شنبه در حال گذراندن وقت زیر نور خورشید با نیلم گیل و دیگران دیده شد. این بازیگر و مدل تنها یک روز پس از اینکه در اینستاگرام رابطه عاشقانه را توسط نیلم گیل تکذیب شد در حال تفریح ​​در یک قایق تفریحی در ایتالیا دیده شدند. در یک نقطه از لئو

لئوناردو دی کاپریو، روز شنبه در حال گذراندن وقت زیر نور خورشید با نیلم گیل و دیگران دیده شد. این بازیگر و مدل تنها یک روز پس از اینکه در اینستاگرام رابطه عاشقانه را توسط نیلم گیل تکذیب شد در حال تفریح ​​در یک قایق تفریحی در ایتالیا دیده شدند.

در یک نقطه از لئو عکس گرفته شد که به تلفن خود نگاه می کرد و در حالی که در معرض نور خورشید قرار می گرفت آرام به نظر می رسید. او بعداً در همان روز یک تاپ دکمه دار سفید آستین کوتاه و کلاه بیسبال سبز زیتونی به تن کرد و در حال گپ زدن با یکی از دوستانش دیده شد. نیلم در آب غوطه ور شد و در حالی که عینک آفتابی را به ظاهرش اضافه کرد موهایش را آبکشی کرد.

آخرین دیدار لئو و نیلم با دیگران پس از آن صورت گرفت که او فاش کرد که با “دوست خوب” ستاره تایتانیک قرار ملاقات گذاشته است، مدت کوتاهی پس از اینکه شایعات عاشقانه در مورد آنها در تاریخ 28 جولای در ایتالیا دیده شدند.

نیلم گیل در اینتاگرام نوشت “فقط برای روشن کردن شایعات … من معشوقه جدید لئوناردو دی کاپریو نیستم. در واقع، من با دوست خوب او در یک رابطه متعهدانه هستم و اکنون چندین ماه است که این رابطه را دارم. تنها دلیلی که ما در همان مجاورت دیده شده ایم، این است که من با شریکم آنجا بوده ام. امیدوارم این همه داستان های دروغین را پاک کند.

قبل از اینکه نیلم پیام خود را به اشتراک بگذارد، او و لئو در حال صرف غذا در پاریس با توبی مگوایر دیده شدند. بر اساس عکس‌های به دست آمده توسط Page Six، آنها در چند ماه گذشته در مکان‌های مختلف دیگری با هم دیده شده‌اند، از جمله یک رستوران در لندن با مادرش.

علاوه بر نیلم، لئو اخیراً با مدل جی جی حدید نیز رابطه عاشقانه داشته است. به گفته یکی از منابع داخلی Page Six، این شایعات برای اولین بار در سپتامبر 2022، زمانی که آنها در مهمانی سالانه چهارم ژوئیه دیوید روزنبرگ، اقتصاددان، در همپتون ها با هم وقت می گذرانند، مطرح شد. لئو و جی جی با هم صحبت می کردند. او هیجان زده به نظر می رسید. این منبع در آن زمان گفت: همه فکر می کردند که آنها [به عنوان یک زوج] با هم هستند. آنها پس از آن بارها با هم دیده شدند.

برچسب ها :

ناموجود