تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
کد خبر : 8168

لئوناردو دی کاپریو با مدل ایتالیایی ویتوریا سرتی در باشگاه دیده شد

لئوناردو دی کاپریو با مدل ایتالیایی ویتوریا سرتی در باشگاه دیده شد

لئوناردو دی کاپریو به بهترین زندگی مجردی خود با مدل هایی که تقریباً نیمی از سن خود را دارند ادامه می دهد. این بار، زن خوش شانس، ویتوریا سرتی، شایعه شده با او بود. یک ویدیوی که توسط صفحه شش منتشر شد، نشان می دهد که این جوان 25 ساله در یک مهمانی آخر شب

لئوناردو دی کاپریو به بهترین زندگی مجردی خود با مدل هایی که تقریباً نیمی از سن خود را دارند ادامه می دهد. این بار، زن خوش شانس، ویتوریا سرتی، شایعه شده با او بود. یک ویدیوی که توسط صفحه شش منتشر شد، نشان می دهد که این جوان 25 ساله در یک مهمانی آخر شب در باشگاهی در ایبیزا، اسپانیا، در 9 آگوست دیده شده است.

همه چیز در باشگاه ایبیزا حوالی ساعت 4:30 صبح به پایان رسید. لئوناردو با پوشیدن یک کلاه بیسبال سیاه و یک تی شرت سعی کرد خود را نشان ندهد، اما تماشاگران باشگاه چشم عقابی او را دیدند و تلفن همراه خود را بیرون آوردند تا لحظه‌ای داغ را ببینند.

سرتی با موهای براق‌ تر با مدل دم اسبی یک‌ شانه‌ ای داشت. این لحظه عاشقانه توسط EDM پخش شد.

همانطور که در این نشریه اشاره شده است، لئوناردو روز شلوغی را سپری کرد، زیرا ساعاتی قبل، او با آرابلا چی، و دوستش در یک قایق تفریحی در فورمنترا، اسپانیا بود. او چند هفته بعد، در 22 آگوست، در سانتا باربارا، کالیفرنیا، با سرتی در نور روز دیده شد.

ویتوریا سرتی کیست؟

سرتی، در 7 ژوئیه 1998، به تازگی 25 ساله شده است. این زیبا روی ایتالیایی در برشا به دنیا آمد و در 14 سالگی کار مدلینگ را آغاز کرد. او در رقابت های مدل نگاه الیت در ایتالیا شرکت کرد و در آنجا فینالیست شد.

از آن زمان، حیرت‌ انگیز روی جلد مجلات و برندهای بزرگی مانند ووگ دیده شده است.

این مدل در اینستاگرام 2 میلیون دنبال کننده دارد و در آنجا عکس ها و دستاورد های خود را به اشتراک می گذارد. او اخیراً بیلبورد غول پیکری را که با گوچی دارد  را جشن گرفت.

نحوه آشنایی او با لئوناردو دی کاپریو

حدس زده می شود که این زوج در ماه می در جشنواره فیلم کن با هم آشنا شدند. آنها در فرانسه با هم دیده شدند که فیلم قاتلان ماه گل او در جشنواره نمایش داده می شد. همانطور که توسط دلی میل اشاره شده است، او همچنین با جی جی حدید و دوستان مدلش نیلم کائور گیل و مگان روشه دوست است.

برچسب ها :

ناموجود