تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 8764

لئوناردو دی کاپریو از درگیری با جی جی حدید اجتناب می کند

لئوناردو دی کاپریو از درگیری با جی جی حدید اجتناب می کند

لئوناردو دی کاپریو و دوست دختر مدل جدیدش، ویتوریا سرتی، در خلال هفته مد میلان، بی سر و صدا در حال خروج از مهمانی ورساچه دیده شدند و به سختی از برخورد نا خوشایند با جی جی حدید دوست دختر سابق لئوناردو اجتناب کردند. رویداد پر ستاره در ایتالیا پس از نمایش های استیج ورساچه

لئوناردو دی کاپریو و دوست دختر مدل جدیدش، ویتوریا سرتی، در خلال هفته مد میلان، بی سر و صدا در حال خروج از مهمانی ورساچه دیده شدند و به سختی از برخورد نا خوشایند با جی جی حدید دوست دختر سابق لئوناردو اجتناب کردند.

رویداد پر ستاره در ایتالیا پس از نمایش های استیج ورساچه در بهار 2024 مملو از پاپاراتزی ها بود و لئوناردو، در ساعات اولیه 23 سپتامبر، از محل برگزاری خارج شد. او یک تی شرت مشکی، کلاه بیسبال مشکی و یک گردنبند زنجیر  که طلایی به نظر می رسید پوشیده بود.

ویتوریا سرتی نیز به صورت انفرادی از مراسم خارج شد و با لباسی شفاف و کفش های پاشنه بلند زیبا به نظر می رسید. در مورد جی جی حدید، او با شلوار گشاد و تاپ شفاف که با یک کت چرم سایز بزرگ و کفش‌ های همسان آن را تزئین کرده بود، مراسم را ترک کرد.

در مورد رابطه لئوناردو با ویتوریا، آنها در ماه آگوست در حال بوسیدن در یک کلوپ شبانه در ایبیزا، اسپانیا از آن ها عکس گرفته شد. گزارش‌ های متعدد حاکی از آن است که آن‌ ها دو ماه است که با هم قرار دارند و لئو از ویتوریا به عنوان «دوست دختر» خود یاد می‌ کند.

در حالی که خروج لئو، ویتوریا و جی جی از مهمانی با هم تداخل نداشتند، این احتمال وجود دارد که حداقل جی جی و ویتوریا اخیراً با هم برخورد کرده باشند. هر دوی آنها در نمایشگاه ورساچه با سایر مدل های درجه یک، از جمله کندال جنر، ایمان همام و مدل آلمانی نمادین کلودیا شیفر، قدم زدند. به نظر می رسد هیچ بد خواهی بین خانم ها وجود نداشته باشد، زیرا جی جی ویتوریا را در اینستاگرام دنبال می کند.

ویتوریا شهرت جهانی پیدا کرده است و به عنوان یکی از مشهور ترین ملکه های کت واک در کشور خود ایتالیا شناخته می شود. او مدلینگ را در ۱۴ سالگی پس از برنده شدن در مسابقه Elite Model Look آغاز کرد و از آن زمان به عنوان چهره بسیاری از برندهای لوکس از جمله Chanel و Dolce ظاهر شد.

برچسب ها :

ناموجود