تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر : 11576

قلب شکیرا با یک عشق کاملاً غیر منتظره تسخیر شد

قلب شکیرا با یک عشق کاملاً غیر منتظره تسخیر شد

بیش از یک سال از رسمی شدن جدایی یکی از محبوب ترین زوج های دنیا می گذرد. شکیرا و جرارد پیکه همه را با جدایی خود شگفت زده کردند. با این حال، فوتبالیست سابق پیکه تصمیم گرفت رابطه خود را با کلارا چیا رسمی کند. شکیرا هرگز از نظر عشقی هیچ حرکتی نکرد اما به

بیش از یک سال از رسمی شدن جدایی یکی از محبوب ترین زوج های دنیا می گذرد. شکیرا و جرارد پیکه همه را با جدایی خود شگفت زده کردند. با این حال، فوتبالیست سابق پیکه تصمیم گرفت رابطه خود را با کلارا چیا رسمی کند. شکیرا هرگز از نظر عشقی هیچ حرکتی نکرد اما به نظر می رسد اکنون نامزدی برای او وجود دارد.

با توجه به برنامه Telecinco، “Socialite”، شکیرا می تواند این سال تغییر و انتقال بسیار را، همانطور که او گفت، با یک همراه جدید در زندگی خود به پایان برساند.

نامزد جدید او رافائل آرکوت، تهیه کننده آرژانتینی است که در 44 سالگی مجموعاً 18 جایزه گرمی لاتین به نام خود دارد. طبق برنامه گفته شده، شکیرا از این فرصت جدید در عشق بسیار هیجان زده است.

این روزنامه نگار خاویر سریانی بود که آخرین داستان عاشقانه شکیرا را تعریف کرد و به گفته همکار او، آرکوت مردی فرهیخته، شاعر و آهنگساز است. کاملاً متفاوت از پیکه.

او به ویژه در آمریکای لاتین به دلیل همکاری با خوانندگان مطرح جهانی مانند کامیلو شناخته شده است. آرکوت قبلاً شکیرا را در زمانی که با پیکه بود دنبال می‌ کرده است، اما او به رابطه آن ها احترام می‌ گذاشت.

با این حال، به نظر می رسد که او اکنون یک قدم فراتر رفته است و او را به دنیای خود راه می دهد. آنها با هم شام می خورند، و همچنان رو به جلو حرکت می کند. به گفته سریانی، چیزی که بیش از همه شکیرا را متقاعد می‌ کند این است که او با شوخ طبعی قلب او را تسخیر می‌ کند.

برچسب ها :

ناموجود