تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
کد خبر : 9610

فیلم کنسرت BTS برای پخش در پرایم ویدیو آماده می شود

فیلم کنسرت BTS برای پخش در پرایم ویدیو آماده می شود

مستند مورد انتظار کنسرت BTS به زودی منتشر می شود و قرار است در 19 نوامبر در 240 کشور جهان عرضه شود و به طور انحصاری در پرایم ویدیو پخش می شود. که شامل 19 اجرای آهنگ های موفق این گروه پسر از جمله “Dynamite”، “Butter”، “RUN”، “Mic Drop” و “Yet to Come” است. این

مستند مورد انتظار کنسرت BTS به زودی منتشر می شود و قرار است در 19 نوامبر در 240 کشور جهان عرضه شود و به طور انحصاری در پرایم ویدیو پخش می شود. که شامل 19 اجرای آهنگ های موفق این گروه پسر از جمله “Dynamite”، “Butter”، “RUN”، “Mic Drop” و “Yet to Come” است.

این فیلم همچنین شامل سخنرانی‌ ها، طراحی صحنه گسترده و نمایش آتش‌ بازی از کنسرت است که در ابتدا در شهر بوسان کره جنوبی در اکتبر سال گذشته برای حمایت از پیشنهاد میزبانی نمایشگاه جهانی 2030 فیلم‌ برداری شد.

با حضور حدود 50000 نفر در استادیوم اصلی آسیا، کنسرت همچنین از طریق وورس، پلتفرم هوادارانی که توسط Hybe اداره می‌ شود، به صورت زنده پخش شد.

این فیلم پس از انتشار فیلم کنسرت دیزنی BTS مجوز رقص روی صحنه LA که در نوامبر ۲۰۲۱ در استادیوم سوفی فیلم‌ برداری شد، دنبال می‌ شود. این گروه همچنین پیش از این BTS Monuments: Beyond the Star را منتشر کرده بود که شهرت گروه را به ثبت رساند.

اعضای BTS RM، Jungkook، Jin، J-Hope، V، Jimin و Suga در ژوئن 2022 اعلام کردند که یک وقفه موقت خواهند داشت. آژانس آنها HYBE تصریح کرد که این گروه برای “بیان فردیت خود از طریق انتشار آلبوم های انفرادی و همکاری با هنرمندان دیگر” زمان می برد.

BIGHIT MUSIC، شرکت مادر HYBE، همچنین اضافه کرد: “اعضا این زمان را برای دستیابی به رشد شخصی از طریق فعالیت های مختلف جدید اختصاص می دهند و ما انتظار داریم که پایه و اساس بلند مدت گروه به عنوان یک تیم را بیشتر تقویت کند.”

لیبل آنها سپس در اکتبر فاش کرد که هر هفت عضو سوپر گروه کی پاپ وظایف نظامی اجباری خود را انجام خواهند داد. اعلامیه ای که اندکی پس از کنسرت رایگان گروه بوسان منتشر شد و اما در آینده دوباره متحد خواهند شد.

از زمان اعلام این خبر، جین و جی‌ هوپ برای خدمت اجباری در ارتش کره جنوبی ثبت نام کرده‌ اند و شوگا آخرین عضوی است که ثبت‌ نام کرده است.

برچسب ها :

ناموجود