تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۱۱
کد خبر : 13279

فلورنس پیو با لباسی نقره‌ ای در اسکار 2024 خیره کننده می شود

فلورنس پیو با لباسی نقره‌ ای در اسکار 2024 خیره کننده می شود

فلورنس پیو در انتخاب لباس‌ های مجلسی جذاب حرفه‌ ای است و نگاه او به فرش قرمز جوایز اسکار 2024 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این هنر پیشه اوپنهایمر با لباسی نقره‌ ای دل‌ کور شفاف با مهره‌ های ظریف که یاد آور قطرات آب بود، به شکلی خیره کننده وارد شد. لباس پیو

فلورنس پیو در انتخاب لباس‌ های مجلسی جذاب حرفه‌ ای است و نگاه او به فرش قرمز جوایز اسکار 2024 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این هنر پیشه اوپنهایمر با لباسی نقره‌ ای دل‌ کور شفاف با مهره‌ های ظریف که یاد آور قطرات آب بود، به شکلی خیره کننده وارد شد.

لباس پیو که توسط ربکا کوربین موری مدل‌ سازی شده بود، با جواهرات بولگاری تزئین شده بود و موهایش را به یک طرف کشیده بود.

این مدل مو برای جشن گرفتن 13 نامزدی اسکار توسط اوپنهایمر و همچنین اشاره به دوران مدونا در دهه 1990 است.

فلورنس پیو، 28 ساله، در مراسم جوایز به همکارانش در فیلم اوپنهایمر پیوست، جایی که فیلم آنها نامزد 13 جایزه شده است. بهترین فیلم، بهترین کارگردانی برای کریستوفر نولان، بهترین بازیگر مرد برای کیلین مورفی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای رابرت داونی جونیور و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای امیلی بلانت در میان نامزد ها قرار دارند.

تاکنون، این فیلم در فصل جوایز 2024 تسلط داشته و جوایز متعددی را در جوایز گلدن گلوب، جوایز انتخاب منتقدان و جوایز SAG به دست آورده است.

ظاهر اسکار پیو جدیدترین موفقیت این ستاره است. در مراسم بفتای ماه گذشته، او ظاهر سفارشی هریس رید را با استایل نقره‌ای پوشیده بود.

برچسب ها :

ناموجود