تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 5184

آیا کیم کارداشیان عکس هایش را با فتوشاپ تغییر داده؟

آیا کیم کارداشیان عکس هایش را با فتوشاپ تغییر داده؟

در جدیدترین جنجال پیرامون کیم کارداشیان، این ستاره تلویزیون و مد یک بار دیگر به دلیل یک اشتباه ادعایی فتوشاپ در اینستاگرام مورد انتقاد قرار گرفت. اکانت محبوب اینستاگرام ( شهرت مشکل ساز ) که به دلیل روشن کردن تأثیر استانداردهای زیبایی بر روی پلتفرم معروف است، روز سه‌شنبه از ستاره کارداشیان به دلیل تغییر

در جدیدترین جنجال پیرامون کیم کارداشیان، این ستاره تلویزیون و مد یک بار دیگر به دلیل یک اشتباه ادعایی فتوشاپ در اینستاگرام مورد انتقاد قرار گرفت.

اکانت محبوب اینستاگرام ( شهرت مشکل ساز ) که به دلیل روشن کردن تأثیر استانداردهای زیبایی بر روی پلتفرم معروف است، روز سه‌شنبه از ستاره کارداشیان به دلیل تغییر ظاهراً عکس حرفه‌ای از خودش که در فشن شوی اخیر لویی ویتون گرفته شده بود، انتقاد کرد.

این اتهام زمانی قوت گرفت که یک ویدیوی کوتاه منتشر شد و عکس اصلی Getty Images را با نسخه ویرایش شده ارسال شده در حساب موسس Kim’s Skims مقایسه کرد. به نظر می‌رسد این ویدئو تغییرات ظریفی را در شکم، بازوها، کمر، سینه، شانه‌ها، چانه و فک کیم نشان می‌دهد و ظاهری باریک‌تر ایجاد می‌کند.

 

همراه با این ویدئو زیرنویسی نوشته شده بود: “پیدا کردن نسخه اصلی و مقایسه بسیار آسان است.” این موضوع باعث شد تا طرفداران نا امیدی خود را از تغییرات ظاهری بدن کیم ابراز کنند، به خصوص که او ظاهری الهام گرفته از ماینکرافت به نمایش گذاشته بود. طرفداران نگرانی خود را ابراز می کنند و انگیزه های مربوط به تغییرات ادعایی کیم کارداشیان در فتوشاپ را حدس می زنند.

یکی از افراد در این باره اظهار داشت: «تصور کنید این همه پول را صرف جراحی، رژیم غذایی و زمان باشگاه می کنید، و هنوز از خودتان راضی نیستید.» یکی دیگر از طرفداران ابراز ناراحتی کرد و گفت: “این واقعاً غم انگیز است … استایل او همانطور که هست شگفت انگیز است!

سر درگمی در میان برخی از فالوورها ایجاد شد که نمی‌توانستند تشخیص دهند کدام نسخه فتوشاپ شده است. یک نفر خاطرنشان کرد: ویرایش‌های کاملاً تصادفی و غیر ضروری.

 

این حادثه بحثی را در مورد اقدامات شدید کیم کارداشیان برای رسیدن به ظاهر دلخواه خود به راه انداخت. با وجود سال ها جراحی و درمان های منظم زیبایی، به نظر می رسد که او هنوز احساس نارضایتی می کند. یکی از فالوورهایش ابراز تاسف کرد: “این خیلی دیوانه کننده است که این زن برای ظاهرش اینطور به نظر می رسد، اما او احساس می کند به اندازه کافی خوب نیست.”

کیم کارداشیان هنوز به این اتهامات پاسخی نداده است و طرفداران را به گمانه زنی در مورد انگیزه های او در پشت تغییرات ادعایی فتوشاپ رها کرده است.

برچسب ها :

ناموجود