تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۸
کد خبر : 6854

عکس کیانو ریوز در حال ریلکس کردن در کالیفرنیا خبر ساز شد

عکس کیانو ریوز در حال ریلکس کردن در کالیفرنیا خبر ساز شد

کیانو ریوز این بازیگر و نوازنده 58 ساله، قبل از آخرین کنسرت Dogstar خود در جنوب کالیفرنیا در روز پنجشنبه، در حال ریلکس کردن عکس از او گرفته شد. ریوز که مدتی را در خارج از محل اجرای موسیقی سنت راک در ساحل هرموسا سپری می کند، در حالی که به دیوار یک ساختمان تکیه

کیانو ریوز این بازیگر و نوازنده 58 ساله، قبل از آخرین کنسرت Dogstar خود در جنوب کالیفرنیا در روز پنجشنبه، در حال ریلکس کردن عکس از او گرفته شد.

ریوز که مدتی را در خارج از محل اجرای موسیقی سنت راک در ساحل هرموسا سپری می کند، در حالی که به دیوار یک ساختمان تکیه داده بود روی زمین پارکینگ نشسته بود و پاهایش را دراز کرده بود.

ستاره جان ویک شلوار خاکی سبز مایل به قهوه ای، پیراهن قهوه ای دکمه دار و کلاه به تن داشت.

گروه آلترناتیو راک Dogstar که شامل رابرت میلهاوس و برت دومروز نیز می‌ شود، برای اولین بار پس از 20 سال در ماه مه در فستیوال BottleRock در دره ناپا دوباره روی صحنه آمدند و اکنون در اولین تور اصلی خود از زمان بازگشت خود هستند.

گروه پنج شنبه در صفحه اینستاگرام خود یک پست به اشتراک گذاشت: “تور امشب در هرموسا بیچ کالیفرنیا آغاز می شود. ما بسیار هیجان زده هستیم.” “از طرفداران Dogstar متشکرم! The Pack! ❤️.”

این تور که جایی بین خطوط برق و تور درختان نخل نامگذاری شده است، در 11 اوت در فینیکس و شب بعد در لاس وگاس ادامه می یابد، قبل از اینکه تا دسامبر ادامه یابد و آخرین توقف آن در 20 دسامبر در نشویل برنامه ریزی شده است.

گروه حتی چند توقف در ژاپن در ماه سپتامبر دارد. ریوز به‌ عنوان بیسیست و خواننده پشتیبان گروه فعالیت می‌ کند، در حالی که میل‌ هاوس درام می‌ نوازد و دامروز گیتار می‌ زند.

برچسب ها :

ناموجود