تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
کد خبر : 5748

اولین عکس سلفی شکیرا با لوئیس همیلتون لو رفت

اولین عکس سلفی شکیرا با لوئیس همیلتون لو رفت

شایعات عاشقانه شکیرا و لوئیس همیلتون در شبکه های اجتماعی کولاکی به پا کرده است. سان اخیراً ادعا کرد که این زوج در نوار مشهور Tape London دیده شده اند و تا صبح روز بعد بیرون مانده اند. آنها ظاهراً در محل حضور داشتند و با هم پشت میز VIP نشسته بودند و مرتباً با

شایعات عاشقانه شکیرا و لوئیس همیلتون در شبکه های اجتماعی کولاکی به پا کرده است. سان اخیراً ادعا کرد که این زوج در نوار مشهور Tape London دیده شده اند و تا صبح روز بعد بیرون مانده اند.

آنها ظاهراً در محل حضور داشتند و با هم پشت میز VIP نشسته بودند و مرتباً با هم صحبت می کردند. شکیرا حدود ساعت 3:30 بامداد محل را ترک کرد. با این حال، همیلتون مشتاق بود که از شب بیشتر لذت ببرد و قبل از بازگشت به هتل خود تا ساعت 6 صبح بیرون از خانه ماند.

شبکه‌های اجتماعی تصمیم گرفته‌اند تا یک قدم فراتر بروند و عکسی در فضای مجازی منتشر شد که واقعی نیست، اما با لحنی طنز به شایعات عاشقانه بین راننده بریتانیایی و خواننده کلمبیایی قوت بیشتری داده است.

ظاهراً در تصویر این دو نفر برای اولین بار سلفی گرفتند. کاربر همچنین آنها را به عنوان “زوج سال” تأیید کرد. این کاربر ادعا کرد که شکیرا به لندن آمده است، نه تنها برای تشویق فوق ستاره مرسدس، بلکه برای کمک به ضبط موسیقی برای آلبوم جدید او.

این کاربر نوشت: اولین عکس سلفی شکیرا با لوئیس همیلتون لو رفت. این هفته شکیرا با او در لندن وقت گذراند و در عین حال در حال ضبط موسیقی برای آلبوم جدیدش بود. قطعا زوج سال.

با این حال، مدت زیادی طول نمی کشد تا متوجه شویم که این عکس ساختگی بوده است.

برچسب ها :

ناموجود