تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۳۶
کد خبر : 5254

عکس جنیفر لوپز و کلارا چیا در کنار هم خبر ساز شد

عکس جنیفر لوپز و کلارا چیا در کنار هم خبر ساز شد

در فضای مجازی ، یک تصویر اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده و ممکن است شکیرا را ناراحت کرده باشد. دلیلش این است که جنیفر لوپز و کلارا چیا، نامزد جدید پیکه، در یک تصویر منتشر شده در کنار هم قرار گرفته اند. جنیفر لوپز و کلارا چیا هیچ رابطه مشترکی با هم

در فضای مجازی ، یک تصویر اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده و ممکن است شکیرا را ناراحت کرده باشد. دلیلش این است که جنیفر لوپز و کلارا چیا، نامزد جدید پیکه، در یک تصویر منتشر شده در کنار هم قرار گرفته اند.

جنیفر لوپز و کلارا چیا هیچ رابطه مشترکی با هم ندارند و هیچ ارتباطی با هم ندارند. اتفاقی که در حال رخ دادن است این است که برنامه Despierta America عکسی را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است که در آن سبک جی لو، کلارا چیا و مگان مارکل را مقایسه کرده است، چیزی که به گفته موندو دپورتیوو، طرفداران شکیرا اصلاً آن را دوست نداشتند.

در کپشن نوشته شده بود: «جی لو، مگان مارکل و کلارا چیا این هفته با لباس‌هایشان درخشیدند. کدام یک مورد علاقه شماست».

این موضوع واکنش‌های شدیدی را برانگیخت و این پست به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. یکی از کاربران اینستاگرام نوشت: “بی احترامی به جی لو که او را در یک سطح با دو نفر دیگر …..”

آیا تنشی بین جی لو و شکیرا است ؟

این منظره ممکن است شکیرا را عصبانی کرده باشد، حتی اگر هیچ کس آن را به طور قطع نداند، با توجه به اینکه او با جنیفر لوپز دوست است. آن‌ها حتی نمایش نیمه‌وقت Super Bowl LIV را با هم انجام دادند و یک تیم دوتایی پویا را تشکیل دادند.

با این حال، طرفداران شکیرا از اظهار نظر جی لو در یک مستند ناراحت هستند. جی لو در مستند «Halftime» گفت: «این بدترین ایده در جهان برای اجرای دو نفر در سوپر باول است.

معمولاً، شما یک تیتر در یک سوپر باول دارید. آن تیتر یک برنامه می سازد و اگر آنها می خواهند مهمانان دیگری داشته باشند، این انتخاب آنهاست.

برچسب ها :

ناموجود