تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۲
کد خبر : 5903

عشق نوجوانی 10 ستاره هالیوودی که با آن رویا پردازی می کردند

عشق نوجوانی 10 ستاره هالیوودی که با آن رویا پردازی می کردند

ستارگان هالیوود معمولاً کسانی هستند که نوجوانان عاشق آنها می شوند، اما درست مانند طرفداران آنها، آنها نیز زمانی علاقه زیادی به افراد مشهور دیگر داشتند. بسیاری از آنها فاش کرده اند که عشق افلاطونی آنها در آن زمان چه کسی بوده است و در اینجا به بررسی 10 مورد از آنها می پردازیم. آریانا

ستارگان هالیوود معمولاً کسانی هستند که نوجوانان عاشق آنها می شوند، اما درست مانند طرفداران آنها، آنها نیز زمانی علاقه زیادی به افراد مشهور دیگر داشتند. بسیاری از آنها فاش کرده اند که عشق افلاطونی آنها در آن زمان چه کسی بوده است و در اینجا به بررسی 10 مورد از آنها می پردازیم.

آریانا گرانده: او اعتراف کرد که جیم کری عشق دوران کودکی او بوده است. و او این شانس را پیدا کرد که او را ملاقات کند و این انتظارات را برآورده کرد: “عشق دوران کودکی من، عشق مادام العمر من، همه چیز دست به دست هم می دهد، جیم کری است. من برای ملاقات با او کمی عصبی بودم، زیرا فکر می کردم، می دانید. او در برنامه “زندگی با کلی و مایکل” توضیح داد، او برای همیشه دوست من بوده است، چه می شود اگر آنطور که انتظار داشتم خوب نباشد.

سلنا گومز: او به جیمی کیمل فاش کرد که دوستش بیلی کروداپ است. “من عاشق او بودم. تمام فاز “تقریبا معروف” خود را گذراندم، بنابراین برای یک ماه خوب مثل پنی لین بودم: لباس ها را پوشیدم، موهایم را آرایش کردم و عینک زدم. سپس فهمیدم که می روم. برای اینکه بخشی از فیلم باشم و در ابتدا یک دقیقه طول کشید، زیرا من کمی به او علاقه داشتم.”

ریس وایتترسپون: در مورد او، جانی دپ پس از دیدن او در سریال تلویزیونی “21 Jump Street” دوستش داشت. او به ام تی وی نیوز اعتراف کرد: “من خیلی دوستش داشتم. من از تین بیت عکس می گرفتم و آنها را روی دیوارم می گذاشتم.”

کریسی تیگن: الکس رودریگز عاشق او بود، اما تا زمانی که با جان لجند ازدواج کرد او را ملاقات نکرد: “من در سیاتل بزرگ شدم و در آن زمان او 18 یا 19 ساله بود که بازی می کرد، بنابراین بسیار جوان بود. من و جان او را در سوهو هاوس دیدیم و قبلاً هرگز شخصاً او را ندیده بودم و جان این را به خوبی می داند. او به من گفت: “مردت آنجاست!” و من خیلی خجالت کشیدم. شما هرگز فکر نمی کنید که با آن افراد ملاقات خواهید کرد.

اشتون کاچر: مردی خوش تیپ با یکی دیگر از هالیوودی که دوستش جنیفر آنیستون بود: “چهار یا پنج سال بعد، با جنیفر آنیستون آشنا شدم و او در آن زمان با برد پیت ازدواج کرد. بنابراین به سراغ برد پیت رفتم و از او اجازه خواستم. او در برنامه The Graham Norton Show توضیح داد: “بنابراین از او خواستم و او من را رد کرد.”

زک افرون: تایرا بنکس عشق او بود. “وقتی جوانتر بودم، روی تختم دراز می کشیدم و به پوستری از تایرا بنکس روی سقفم نگاه می کردم. این پوستر در کاتالوگ های ویکتوریا سیکرت بود که مادرم می گرفت و فکر می کردم زیباترین چیز در جهان است.

اما استون: برای او لئوناردو دی کاپریو یکی بود. “تایتانیک” را هفت و نیم بار در سینما دیده بودم. او عشق زندگی من بود. من عکسی از او در اتاقم داشتم که با امضای آن برای تولدم در 12 سالگی گرفته بودم.

کریس ایوانز: یکی دیگر از ستاره های هالیوود، ساندرا بولاک. او با دیدن “سرعت” عاشق او شد. او به مجله W گفت: “من بسیار عاشق ساندرا بولاک شدم. “سرعت” بسیار مهم بود. به طور کلی کل فیلم این کار را برای من انجام داد.”

بندیکت کامربچ: کری فیشر، ستاره «جنگ ستارگان». او به Vanity گفت: “می دانید، من در کودکی وفادار نبودم. فکر می کنم احتمالا کری فیشر در “جنگ ستارگان”. من می خواستم هریسون فورد باشم و این قطعا یکی از دلایلی بود که می خواستم هریسون فورد باشم.”

اسکار آیزاک: دوستش جسیکا لنگ بود. “این جسیکا لنگ بود چون “کینگ کنگ” را دیدم. نام او را روی هر صفحه کامپیوتر نوشتم. و سپس مجبور شدم با او فیلم بسازم و گفتم: “فقط به او نگو. فقط صبر کنید حداقل صبر کنید. یک روز قبل از اینکه به او بگویید. در عرض 30 ثانیه، من اینطور گفتم، “خیلی شیفته تو بودم. اسمت را با هر فونتی نوشتم!”

کیت باسورث: دوباره لئوناردو دی کاپریو. “احتمالا، مانند اکثر نوجوانان 13 ساله، من به لئو در “رومئو و ژولیت” علاقه زیادی داشتم. فکر می کنم همه دختران نوجوان فقط فکر می کردند، “من چنین عشق دیوانه ای می خواهم”، زیرا شما تازه شروع به احساس کرده اید.

برچسب ها :

ناموجود