تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
کد خبر : 11264

ببینید عشق لیونل مسی و آنتونلا روکوزو قوی تر از همیشه است

ببینید عشق لیونل مسی و آنتونلا روکوزو قوی تر از همیشه است

لیونل مسی و آنتونلا روکوزو بسیار با هم خوب هستند. اخیراً، این زوج تحت تأثیر گزارش ها و پست های رسانه های اجتماعی قرار گرفته اند که ادعا می کنند رابطه آنها بر سر سنگ است. این شایعات در اکتبر سال جاری آغاز شد و در یکی از استوری های اینستاگرام روکوزو تکذیب شد. اکتبر

لیونل مسی و آنتونلا روکوزو بسیار با هم خوب هستند. اخیراً، این زوج تحت تأثیر گزارش ها و پست های رسانه های اجتماعی قرار گرفته اند که ادعا می کنند رابطه آنها بر سر سنگ است. این شایعات در اکتبر سال جاری آغاز شد و در یکی از استوری های اینستاگرام روکوزو تکذیب شد.

اکتبر گذشته، مردم در شبکه های اجتماعی شروع به بحث در مورد لحظه ای کردند که مسی برنده توپ طلا شد. او فقط بچه هایش را روی صحنه آورد و روکوزو روی صندلی ماند و آنها را تماشا کرد. بعداً، لحظه دیگری از مسی در فضای مجازی پخش شد، این بار بر روی او و سوفی مارتینز، روزنامه نگار آرژانتینی متمرکز شد و بینندگان ادعا کردند که این دو در حال تبادل نگاه هستند. در نهایت، مسی عکس پروفایل خود را تغییر داد و اکنون او را تنها نشان می‌ دهد و جایزه توپ طلای خود را نگه داشته است.

این شایعات قابل توجه نبودند، اما روکوزو با به اشتراک گذاشتن یک عکس شیرین آنها را خاموش کرد. سلفی او را در کنار مسی نشان می‌ دهد که هر دو آنها خوشحال و خندان به نظر می‌ رسند و در حالی که پسر بزرگ‌ شان تیاگو را در حال بازی فوتبال تماشا می‌ کنند، از در کنار هم بودن لذت می‌ برند.

آخر هفته گذشته، این خانواده در دیزنی لند دیده شدند، جایی که باعث ایجاد اخبار رسانه‌ ای شدند، با طرفداران و بینندگان برای اینکه مسی را از نزدیک ببینند. در آن سفر، خانواده تولد خواهر مسی، ماریا سول مسی را جشن گرفتند.

آرزوی اضافه کردن یک دختر به خانواده

مسی و روکوزو سه پسر زیبا دارند و در را به روی فرصت داشتن فرزند چهارم، این بار دختر، نبسته اند. مسی در مصاحبه ای که توسط میگل گرانادوس آرژانتینی انجام شد، گفت: “ما جستجو نمی کنیم، اما خواهیم دید که آیا دختر را به دست می آوریم.” مسی گفت: ما این را دوست داریم.

برچسب ها :

ناموجود