تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر : 12824

عشق برای ریحانا و راکی همسرش ​​در هوا و دریا موج می زند

عشق برای ریحانا و راکی همسرش ​​در هوا و دریا موج می زند

عشق برای ریحانا و راکی همسرش ​​در هوا و دریا موج می زند. این زوج ، روز چهارشنبه در ونیز جایی که ریحانا و راکی همسرش در حال گذراندن یک استراحت عاشقانه بودند، دیده شدند. ریحانا و راکی همسرش در شهر عشق با قایق سواری در امتداد کانال معروف گرند قبل از بازدید از یک

عشق برای ریحانا و راکی همسرش ​​در هوا و دریا موج می زند. این زوج ، روز چهارشنبه در ونیز جایی که ریحانا و راکی همسرش در حال گذراندن یک استراحت عاشقانه بودند، دیده شدند.

ریحانا و راکی همسرش در شهر عشق با قایق سواری در امتداد کانال معروف گرند قبل از بازدید از یک کارخانه شیشه‌ گری در جزیره مورانو لذت می‌ بردند.

این جفت در حالی که در قایق بودند چند لحضه رمانتیک را به اشتراک گذاشتند.

ریحانا یک کت چرمی از پوست گوسفند، ژاکت کرم سایز بزرگ و عینک آفتابی به تن داشت، در حالی که همسرش راکی یک کت و شلوار سه تکه و عینک آفتابی به چشم داشت.

ریحانا و همسرش اخیراً عشق خود را جشن گرفته اند.

هفته گذشته، این زوج در حالی که در حال خوردن شام در سزار در پاریس و در حال لذت بردن از روز ولنتاین به تصویر کشیده شده بودند، لبخند می زدند.

ریحانا دامن ابریشمی شامپاینی را پوشید که آن را با یک تاپ خز مصنوعی به رنگ قهوه‌ ای مایل به زرد با زواید در وسط برای این مناسبت خاص ست کرد. او این ظاهر را با یک کیف دستی خزدار تزئین کرد.

در همین حال، همسر او با یک شلوار قهوه ای تیره و یک ژاکت همسان استایل خود را تکمیل کرده بود. هر دو هنرمند برای شب عاشقانه خود از عینک آفتابی استفاده کردند.

وعده غذایی عاشقانه این زوج پس از دیدار آنها با امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در اواخر ماه گذشته در پایتخت فرانسه انجام شد. آنها در 24 ژانویه از کاخ الیزه خارج شدند، در حالی که این دو نفر ژاکت‌ های مشکی همسان برای این مراسم به تن داشتند.

برچسب ها :

ناموجود