تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۴۷
کد خبر : 11382

عاشقانه کندال جنر و بانی بد کمتر از یک سال به جدایی ختم شد

عاشقانه کندال جنر و بانی بد کمتر از یک سال به جدایی ختم شد

به نظر می رسد کندال جنر 28 ساله و بانی بد 29 ساله دیگر  با هم نیستند. این مدل و خواننده رپ پس از مدت کمتر از یک سال، رابطه عاشقانه خود را ترک کرده است. هیچ دلیلی برای جدایی ادعایی ارائه نشده است، اما این خبر پس از آن منتشر شد که این زوج

به نظر می رسد کندال جنر 28 ساله و بانی بد 29 ساله دیگر  با هم نیستند. این مدل و خواننده رپ پس از مدت کمتر از یک سال، رابطه عاشقانه خود را ترک کرده است. هیچ دلیلی برای جدایی ادعایی ارائه نشده است، اما این خبر پس از آن منتشر شد که این زوج به دلیل گذراندن زمان زیادی از هم جدا شده اند، گمانه زنی هایی را به وجود آورد.

کندال اخیراً با دوستانش در آسپن، کالیفرنیا دیده شد. آخرین باری که او بانی بد را با هم دیدند، در ماه اکتبر بود، زمانی که آنها از صرف صبحانه در بورلی هیلز، کالیفرنیا لذت بردند. این سفر یک روز پس از آن برگزار شد که کندال یک مهمانی هالووین برپا کرد و مانند مرلین مونرو لباس پوشید.

پس از آن، اسم بانی بد با یکی از دوستانش در 16 نوامبر دیده شد، تقریباً در همان زمانی است که کندال یک شرح مرموز را منتشر کرد که بسیاری فکر می کردند اشاره ای به جدایی آنها بود. او عکسی از غروب خورشید را توضیح داد: «آنچه برای من در نظر گرفته شده است، به سادگی مرا پیدا خواهد کرد. او همچنین عکس هایی را از شرکت در فعالیت های تصادفی با دوستان در روز بعد به اشتراک گذاشت.

کندال و بانی بد برای اولین بار در ماه فوریه رابطه عاشقانه خود را در معرض دید عموم قرار دادند، اما در مورد آن کاملا خصوصی ماندند. جدای از رفتن به گردش‌ هایی که گاهی مملو از عشق بود، این دو در مورد وضعیت رابطه‌ شان به شدت صحبت می‌ کردند و کندال قبلاً گفته بود که دوست دارد زندگی عاشقانه‌ اش را تا حد امکان خصوصی نگه دارد.

برچسب ها :

ناموجود