تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۹
کد خبر : 8721

عاشقانه لئوناردو دی کاپریو با ویتوریا سرتی داغ می شود

عاشقانه لئوناردو دی کاپریو با ویتوریا سرتی داغ می شود

موضوع عاشقانه بین لئوناردو دی کاپریو 48 ساله و آخرین فتح او، مدل ویتوریا سرتی، 25 ساله جدی شده است. این بر اساس گزارش جدیدی توسط صفحه شش است که ادعا می کند اوضاع بین این دو در حال گرم شدن است. یک منبع در گزارش 22 سپتامبر 2023 به این نشریه گفت: “آنها در

موضوع عاشقانه بین لئوناردو دی کاپریو 48 ساله و آخرین فتح او، مدل ویتوریا سرتی، 25 ساله جدی شده است. این بر اساس گزارش جدیدی توسط صفحه شش است که ادعا می کند اوضاع بین این دو در حال گرم شدن است. یک منبع در گزارش 22 سپتامبر 2023 به این نشریه گفت: “آنها در چند ماه گذشته زمان زیادی را با هم سپری کرده اند و از آشنایی عمیق تر با یکدیگر لذت می برند.”

یکی دیگر از منابع داخلی به صفحه شش گفت که آنها هفته گذشته در مهمانی ووگ لندن دیده شدند. گفته می شود: “لئو و ویتوریا تمام شب با هم صحبت می کردند و می رقصیدند.” “از نظر ظاهری، عاشقانه آنها بسیار بیشتر از معاشرت گذرا است.”

لئو و ویتوریا برای اولین بار در ماه آگوست، زمانی که ویدیویی از این جفت در حال بیرون آمدن در باشگاهی در ایبیزا در ساعات اولیه صبح به دست آوردند، توسط این رسانه با هم مرتبط شدند. در این کلیپ، ویتوریا یک تاپ براق طلایی درخشان با شلوار جین و موهای دم اسبی بلند در حالی که لئو را در آغوش گرفته و با شور و اشتیاق می بوسد، دیده شدند. آنها متعاقباً در 23 آگوست در حال گرفتن بستنی و قهوه سرد در شهر آرام سانتا باربارا در کالیفرنیا مشاهده شدند.

به نظر می رسد آخرین گزارش پیج سیکس به شایعات قبلی مبنی بر اینکه لئو و سوپر مدل جی جی حدید وارد یک رابطه عاشقانه بالقوه شده اند، پایان می دهد. اخیراً، جی جی حدید و لئو توسط یکی از افراد داخلی پیج سیکس در مهمانی سالانه دیوید روزنبرگ پیش از 4 ژوئیه دیده شدند.

این منبع در گزارشی در 3 جولای گفت: «لئو و جی جی با یکدیگر صحبت می کردند. او هیجان زده به نظر می رسید. همه فکر می کردند [به عنوان یک زوج] با هم هستند.»

این منبع ادامه داد: روشی که آنها با یکدیگر صحبت می کردند. شما می توانید انرژی را احساس کنید. به نظر می رسد که اکنون این “انرژی” به طور موثر به ویتوریا منتقل شده است، کسی که در ایتالیا به دنیا آمده و بزرگ شده و از لویی ویتون، دیور، و الکساندر مک کوئین و بسیاری دیگر الگو برداری کرده است.

برچسب ها :

ناموجود