تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 12970

عاشقانه جی جی حدید و بردلی کوپر هر روز جدی تر می شود

عاشقانه جی جی حدید و بردلی کوپر هر روز جدی تر می شود

جی جی حدید و بردلی کوپر همچنان در عاشقانه خود قوی هستند! این زوج نسبتاً خصوصی باقی مانده اند، اما پاپاراتزی ها برخی از فعالیت های روزانه آنها را به عنوان یک زوج شاد به تصویر کشیده اند و اخیراً آنها یک روز را با هم در شهر نیویورک گذرانده اند. این هفته این زوج

جی جی حدید و بردلی کوپر همچنان در عاشقانه خود قوی هستند! این زوج نسبتاً خصوصی باقی مانده اند، اما پاپاراتزی ها برخی از فعالیت های روزانه آنها را به عنوان یک زوج شاد به تصویر کشیده اند و اخیراً آنها یک روز را با هم در شهر نیویورک گذرانده اند.

این هفته این زوج در حال لذت بردن از صبحانه در “Corner Bar” در محله چینی، شهر نیویورک مشاهده شدند. هر دوی آنها با عینک آفتابی با حال و معمولی به نظر می رسیدند.

حدید شلوار جین کوتاه، کفش‌ های کتانی راحت، یک پیراهن برش‌ دار سفید و یک ژاکت قهوه‌ ای رنگ به همراه یک کیف دستی زرد رنگ و موهایش کوتاه شده بود. بعد از صرف صبحانه، از فروشگاه حدید به نام Guest in Residence Knitters بازدید کردند. بعداً از حدید در حالی که یک کیف خرید از فروشگاه حمل می کرد، عکس گرفته شد.

فاصله سنی کوپر 49 ساله و حدید 28 ساله موضوع مورد بحث بوده است، اما یکی از وجوه مشترک این زوج پدر و مادر بودن است. حدید یک دختر 3 ساله به نام خای با همسر سابقش زین دارد، در حالی که کوپر یک دختر 6 ساله به نام لیا را با ایرینا شایک همسر سابقش شریک است.

 

یک منبع به Entertainment Tonight گفت که آنها در مورد آینده مشترک خود صحبت می کنند و از حرکت رو به جلو هیجان زده هستند. آنها به این شبکه گفتند: “رابطه جی جی و بردلی جدی است و آنها قبلاً در مورد آینده مشترک و مراحل بعدی خود صحبت کرده اند.”

آنها گفتند: “آنها در برقراری ارتباط سالم، باز و صادقانه با یکدیگر عالی هستند.”

این بازیگر و مدل از اوایل اکتبر با هم مرتبط بودند. یک منبع قبلاً به این رسانه گفته بود: «جی جی، بردلی، ایرینا و زین همه در جایی هستند که می‌ خواهند هر فرد شاد و سالم باشد.»

برچسب ها :

ناموجود