تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
کد خبر : 10206

عاشقانه جی جی حدید و بردلی کوپر در نیویورک داغ می شود

عاشقانه جی جی حدید و بردلی کوپر در نیویورک داغ می شود

جی جی حدید و بردلی کوپر در میان عاشقانه شان هنوز با هم در نیویورک وقت می گذرانند! شامگاه شنبه، جی جی حدید سوپر مدل 28 ساله در حال خروج از Zero Bond از او عکس گرفته شد. در چند قدمی با بازیگر بردلی کوپر 48 ساله. هر دو برای دمای پاییز استایل خود را

جی جی حدید و بردلی کوپر در میان عاشقانه شان هنوز با هم در نیویورک وقت می گذرانند! شامگاه شنبه، جی جی حدید سوپر مدل 28 ساله در حال خروج از Zero Bond از او عکس گرفته شد. در چند قدمی با بازیگر بردلی کوپر 48 ساله.

هر دو برای دمای پاییز استایل خود را آماده کرده بودند.

حدید با لباسی کاملا مشکی شیک به نظر می رسید. او یک کت آستین بلند سایز دکمه دار با جوراب شلواری مشکی زیر آن پوشیده بود. چکمه های بلند تا زانو ظاهر او را کامل کردند. کوپر با یک ژاکت و هودی، با شلوار جین، کفش‌ های کتانی، و کلاه نخودی استایل خود را غیر رسمی نگه داشته بود.

حدید قبل از ملاقات با کوپر، یک شب دخترانه با تعدادی از دوستان مشهورش داشت.

حدید برای یک شب در شهر در رستوران Bond St به تیلور سویفت، سلنا گومز، سوفی ترنر، کارا دلوین و دوست جدیدش بریتنی ماهومز پیوست. همان جایی که بعداً با کوپر ملاقات کرد.

با رفتن خانم ها به رستوران، طرفداران در مقابل غذاخوری جمع شدند تا فرصتی برای دیدن ستاره ها داشته باشند. ماهومز 28 ساله، سوئیفت 33 ساله و گومز 31 ساله در حالی که به سمت بیرون می رفتند، دست هایشان را به هم متصل کردند.

تیلور سوئیفت تی شرت آستین بلند مشکی و دامن مینی چهار خانه خود را با چکمه های بالای زانو Stella McCartney و یک کیف پول مشکی تزئین کرد.

ماهومز به دنبال یک پاپ رنگ با یک تاپ آبی و یک شلوار آبی هماهنگ با یک کت سفید رفت. سلنا گومز در لباسی یقه‌ ای برنزه تا زمین با چکمه‌ های مشکی دنج به نظر می‌ رسید.

حدید و کوپر پس از جدایی از دوستانش، چند ساعتی را در Zero Bond گذراندند و قبل از نیمه شب با رنجروور خود رفتند.

این اولین بار نیست که این جفت با هم در نیویورک دیده می شوند.

آنها برای اولین بار در اوایل اکتبر هنگامی که در محله وست ویلج شهر نیویورک در حال خروج از محله افراد مشهور دیده شدند، شایعات را برانگیختند. آنها همچنین با همان ماشین کوپر برای گردش در 5 اکتبر با هم دیده شدند. چند روز بعد، آنها دوباره در همان شهر دیده شدند، در حالی که کوپر زمانی را با هم می گذراند.

برچسب ها :

ناموجود