تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر : 12401

عاشقانه جی جی حدید و بردلی کوپر بعضی ها را ناراحت کرده است

عاشقانه جی جی حدید و بردلی کوپر بعضی ها را ناراحت کرده است

جی جی حدید و بردلی کوپر با حضور عمومی اخیر در شهر نیویورک همچنان به نشان دادن عشق نو پای خود ادامه می دهند. این دو مرغ عشق که برای اولین بار در اکتبر 2023 با هم مرتبط شدند، در حین قدم زدن در حالی که از خوشحالی می درخشیدند. قدم زدن شاد زمستانی جی

جی جی حدید و بردلی کوپر با حضور عمومی اخیر در شهر نیویورک همچنان به نشان دادن عشق نو پای خود ادامه می دهند. این دو مرغ عشق که برای اولین بار در اکتبر 2023 با هم مرتبط شدند، در حین قدم زدن در حالی که از خوشحالی می درخشیدند.

قدم زدن شاد زمستانی جی جی و بردلی

جی جی این سوپرمدل 28 ساله با یک کت چرمی مشکی، تی شرت سفید، شلوار جین مشکی، عینک آفتابی و کفش های کتانی مشکی ظاهری غیر رسمی داشت.

در همین حال، کوپر یک کت مشکی با هودی قرمز، شلوار جین و کفش ورزشی به تن داشت. مشاهدات اخیر گامی مهم برای این زوج است که از ماه اکتبر رابطه عاشقانه خود را مخفی نگه داشته بودند.

علی‌ رغم تلاش‌ های این زوج برای مخفی نگه داشتن جزئیات رابطه‌ شان، مشاهده‌ های اخیر آنها، از جمله یک شام دنج با مادر بردلی کوپر پس از گلدن گلوب 2024، نشان دهنده تعهد جدی آنهاست.

زین مالک و ایرینا شایک این عاشقانه را تایید نمی کنند

با این حال، همه از شکوفایی این عاشقانه هیجان زده نیستند. ایرینا شایک، همسر سابق بردلی کوپر، که یک دختر مشترک با او دارد، ظاهراً از فاصله سنی 20 ساله بین کوپر و حدید راضی نیست.

علاوه بر این، زین مالک، همسر سابق جی جی حدید نیز از رابطه آنها ناراضی است. یکی از خودی ها فاش کرد: “زین از رابطه آنها راضی نیست و هرگز نخواهد بود.”

رابطه عاشقانه بردلی کوپر و جی جی حدید، با رفت و آمد های عمومی و جدیت ظاهری‌ اش، نه تنها در مورد روابط افراد مشهور، بلکه در مورد خانواده‌ های ترکیبی و والدینی مشترک در کانون توجه‌ ها قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود