تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۱۰
کد خبر : 7086

عاشقانه جنیفر لوپز برای تولد آقای همسر با شعری فارسی

عاشقانه جنیفر لوپز برای تولد آقای همسر با شعری فارسی

به نظر می رسید جنیفر لوپز در تولد 51 سالگی بن افلک ادای احترامی شیرین به اشتراک می گذارد. ستاره هالیوود در جریان یک گردش اخیر در لس آنجلس، زمانی که در حال ترک هتل میبورن در بورلی هیلز بود، دیده شد. جی لو با یک مجموعه شیک و غیر رسمی دیده شد که شامل

به نظر می رسید جنیفر لوپز در تولد 51 سالگی بن افلک ادای احترامی شیرین به اشتراک می گذارد. ستاره هالیوود در جریان یک گردش اخیر در لس آنجلس، زمانی که در حال ترک هتل میبورن در بورلی هیلز بود، دیده شد. جی لو با یک مجموعه شیک و غیر رسمی دیده شد که شامل شلوار لی مشکی، تاپ سفید، کفش‌ های کتانی سیاه و سفید و کیف پولی رنگارنگ بود.

این خواننده با ظاهر مینیمال جواهرات و عینک آفتابی بزرگ این استایل خود را تکمیل کرد. او همچنین موهایش را به صورت یک موی صاف درآورده و ظاهر آرایش ملایم خود را که شامل یک لب صورتی ملایم می‌ شد، تغییر داد. با این حال، همه نگاه ها به تی شرت جنیفر بود، زیرا پیام شیرینی را ارسال می کرد.

شعری از مولانا فیلسوف معروف ایرانی که در سراسر جهان به عنوان یکی از مهمترین نویسندگان ایران شناخته می شود، نوشته است : «تو روح جهان هستی و نام تو عشق است».

اوایل آن روز جنیفر در شبکه های اجتماعی برای نوشتن پیام تولد برای همسرش و همچنین ویدیویی از این زوج که شادتر از همیشه به نظر می رسیدند، در حال رانندگی در لس آنجلس و خواندن آهنگ «دنیای شگفت انگیز» سام کوک بود منتشر شد.

پیام جی لو به آقای همسر «بن عزیز… تولدت مبارک. دوستت دارم!” او نوشت. “این خیلی ناز است. وقتی با او هستید می درخشید. تولدت مبارک بن!» یک نفر نظر داد : “عشق واقعی همیشه راه بازگشت را پیدا می کند.” دوستان مشهور جنیفر نیز نظر دادند، از جمله آلیسا میلانو که نوشت: «دوستت دارم.»

برچسب ها :

ناموجود