تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
کد خبر : 11358

عاشقانه تیلور سوئیفت و تراویس کلس برای سیاره زمین بد است!

عاشقانه تیلور سوئیفت و تراویس کلس برای سیاره زمین بد است!

در گزارش اخیر محیط زیستی، تیلور سوئیفت، خواننده موسیقی جهانی، جایگاه خود را به عنوان بزرگترین آلوده کننده دی اکسید کربن مشهور در سال 2023 به دست آورده است و برای دومین سال متوالی در صدر فهرست قرار گرفته است. سفرهای بی امان این ستاره 34 ساله، در درجه اول برای گذراندن اوقاتی با کیفیت

در گزارش اخیر محیط زیستی، تیلور سوئیفت، خواننده موسیقی جهانی، جایگاه خود را به عنوان بزرگترین آلوده کننده دی اکسید کربن مشهور در سال 2023 به دست آورده است و برای دومین سال متوالی در صدر فهرست قرار گرفته است.

سفرهای بی امان این ستاره 34 ساله، در درجه اول برای گذراندن اوقاتی با کیفیت با، تراویس کلس تنها در سه ماه گذشته به انتشار شگفت انگیز 138 تن CO2 کمک کرده است.

عاشقانه‌ های سوئیفت که به خوبی تبلیغ شده‌ اند، باعث شده است که او از آسمان بین نیویورک، کانزاس سیتی و مقاصد مختلف آمریکای جنوبی برای تور دوره‌ های جاری‌ اش عبور کند.

چقدر بد است؟

طبق آماری که توسط جت تیلور سوئیفت در اینستاگرام ردیابی شده است، سفرهای او به اثرات زیست محیطی معادل مصرف انرژی 17 خانه در سال با مصرف برق 26.9 خانه در مدت مشابه منجر شده است.

این خواننده که دو هواپیمای چند میلیون دلاری دارد، یک داسو فالکون 7 ایکس و یک داسو فالکون 900، به دلیل ردپای کربن خود با انتقاداتی مواجه شده است.

138 تن انتشار CO2 محاسبه شده، کاشت 2282 درخت و اجازه رشد به مدت یک دهه را برای جبران آسیب های زیست محیطی ناشی از پروازهای او ضروری می کند.

در پاسخ به این اتهامات، سخنگوی سوئیفت اظهار داشت که ستاره قبل از شروع تور Eras در مارس 2023 بیش از دو برابر اعتبار کربن لازم را برای جبران تمام سفرهای تور خریداری کرده است.

انتظار می رفت اعتبارات اضافی پروازهای اضافی انجام شده برای حمایت از بازی های کلس و سفرهای تور برنامه ریزی شده او را پوشش دهد.

عاشقانه تیلور و تراویس همچنان در حال شکوفا شدن است.

علیرغم نگرانی های محیطی، عاشقانه سوئیفت با کلس همچنان به شکوفایی خود ادامه می دهد، به طوری که این جفت با یکدیگر “وسواس” دارند، و اغلب به بازی ها و کنسرت های هم رفت و آمد می کردند تا زمانی را با هم بگذرانند.

نقل مکان موقت سوئیفت به عمارت 6 میلیون دلاری کلس در کانزاس سیتی، گمانه زنی ها را در مورد جدی بودن رابطه آنها افزایش داده است، به طوری که منابع می گویند این یک “دوره تمرینی” برای یک نقل مکان دائمی بالقوه است.

علی‌ رغم تلاش‌ های سوئیفت برای کاهش انتشار کربن، تأثیرات زیست‌ محیطی پرواز های مکرر او همچنان موضوعی نگران‌کننده است

برچسب ها :

ناموجود