تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر : 10093

عاشقانه بردلی کوپر و جی جی حدید در شب رمانتیک ادامه دارد

عاشقانه بردلی کوپر و جی جی حدید در شب رمانتیک ادامه دارد

بردلی کوپر و جی جی حدید در یک شب عاشقانه رمانتیک با هم در یک نمایش خارج از برادوی با عنوان “دنی و دریای عمیق آبی” دیده شدند این در تئاتر دهکده لوسیل لورتل برگزار شد. این اولین باری نیست که آنها با هم دیده می شوند، زیرا آنها در حال غذا خوردن در وست

بردلی کوپر و جی جی حدید در یک شب عاشقانه رمانتیک با هم در یک نمایش خارج از برادوی با عنوان “دنی و دریای عمیق آبی” دیده شدند این در تئاتر دهکده لوسیل لورتل برگزار شد.

این اولین باری نیست که آنها با هم دیده می شوند، زیرا آنها در حال غذا خوردن در وست ویلج و قدم زدن در زیر باران دیده شده اند. به نظر می رسد که آنها ممکن است آن ها عاشقانه ای را با هم آغاز کرده باشند. اگرچه ماهیت دقیق رابطه آنها نا مشخص است.

چرا بردلی کوپر و جیجی حدید به تئاتر رفتند؟

در مورد اینکه چرا این نمایش را برای آخرین مکان قرار ملاقات خود انتخاب کرده اند، ظاهراً به این دلیل است که این بازیگر از طرفداران پر و پا قرص تئاتر است. یک منبع به صفحه ششم گفت: «این یک شب تاریخ تئاتر است! «بردلی همیشه به تئاتر می‌ رود.

نمایشنامه “دنی و دریای عمیق آبی” احیای نمایشنامه ای در سال 1983 است و اولین حضور اوبری پلازا روی صحنه را نشان می دهد. این نمایشنامه دارای یک خط داستانی تک پرده است که حول محور دو فرد مشکل دار می چرخد ​​که در یک بار با هم آشنا می شوند.

روابط قبلی بردلی کوپر و جیجی حدید

جیجی حدید قبلا با دوست نزدیک کوپر، لئوناردو دی کاپریو در ارتباط بود. در همین حال، کوپر در اوایل تابستان از شریک سابق خود، ایرینا شایک جدا شده، که در آن زمان ایرینا شایک با اسطوره NFL تام بردی قرار داشت.

کوپر و شایک یک دختر شش ساله دارند. از سوی دیگر حدید با زین مالک، یکی از اعضای گروه One Direction، یک دختر سه ساله دارد. در همین حال، طبق گزارش‌ ها، شایک از صمیمیت فزاینده کوپر و حدید هیجان‌ زده نیست.

برچسب ها :

ناموجود