تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
کد خبر : 11546

عاشقانه بردلی کوپر و جی جی حدید سوپر مدل جدی‌ تر می‌ شود

عاشقانه بردلی کوپر و جی جی حدید سوپر مدل جدی‌ تر می‌ شود

رابطه بردلی کوپر و جی جی حدید در حال قوی تر شدن است. آنها اخیراً بی سر و صدا با هم قرار گذاشتند و تلاش می کردند برای اینکه ببینند آیا همه چیز درست می شود یا خیر. این زوج پس از اینکه در ماه اکتبر در حال صرف شام با هم در ویا کاروتا

رابطه بردلی کوپر و جی جی حدید در حال قوی تر شدن است. آنها اخیراً بی سر و صدا با هم قرار گذاشتند و تلاش می کردند برای اینکه ببینند آیا همه چیز درست می شود یا خیر.

این زوج پس از اینکه در ماه اکتبر در حال صرف شام با هم در ویا کاروتا در وست ویلج شهر نیویورک بودند، شایعات عاشقانه را برانگیختند. الان خیلی عادی به نظر می رسند، اما هر دو بچه دارند، مشاغل بزرگ، زندگی پر مشغله دارند و می دانند که زندگی در این محافل چگونه است.

از آن زمان به بعد، این زوج بارها و بارها با یکدیگر دیده شده اند.

حدید اخیراً برای نشان دادن حمایت خود در هنگام برگزاری یک رویداد کامیون غذا در شهر نیویورک در اوایل این ماه، در کنار بردلی کوپر حضور داشت.

کوپر در یک ویدیوی اینستاگرامی که در 6 دسامبر توسط پیتزا فروشی آنجلو به اشتراک گذاشته شد، با لبخند گفت: «بعد از ظهر بخیر، بیا پایین، یک استیک پنیر بگیر! ایرینا شایک، همسر سابق کوپر، با دختر 6 ساله این زوج سابق، لیا دی سین، هم به آنجا رفتند.

حدید یک فرزند نیز دارد، دختر 3 ساله که با همسر سابق خود زین مالک شریک است.

برچسب ها :

ناموجود