تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
کد خبر : 12647

عاشقانه احتمالی شکیرا با ادلمن طرفدارن را هیجان زده می کند

عاشقانه احتمالی شکیرا با ادلمن طرفدارن را هیجان زده می کند

کانزاس سیتی چیفز ممکن است یک جایزه دیگر در سوپر بول داشته باشد و تراویس کلس ممکن است خود را به عنوان نامزد تیلور سوئیفت معرفی کرده باشد، اما بیایید شش قهرمانی چشمگیر نیوانگلند پاتریوتز را فراموش نکنیم. به علاوه، به نظر می‌ رسد یکی از بازیکنان سابق آن‌ ها علاقه‌ مندی جدید و بسیار

کانزاس سیتی چیفز ممکن است یک جایزه دیگر در سوپر بول داشته باشد و تراویس کلس ممکن است خود را به عنوان نامزد تیلور سوئیفت معرفی کرده باشد، اما بیایید شش قهرمانی چشمگیر نیوانگلند پاتریوتز را فراموش نکنیم. به علاوه، به نظر می‌ رسد یکی از بازیکنان سابق آن‌ ها علاقه‌ مندی جدید و بسیار مشهوری برای خود پیدا کرده است.

طبق گزارشی از The Sun، ادلمن و شکیرا در جشن تولد 47 سالگی شکیرا در کنار همدیگر دیده شدند. این گزارش طرفداران ادلمن و شکیرا را در مورد رابطه عاشقانه احتمالی کنجکاو کرده است.

 

ادلمن پس از 12 سال فوتبال در فاکسبورو، در سال 2020 بازنشسته شد و میراثی را به عنوان یکی از پر کار های تاریخ از خود به جای گذاشت.

ادلمن با آدریانا لیما رابطه داشت

ادلمن با روابط بلند پایه غریبه نبوده است و قبلاً با آدریانا لیما فرشته ویکتوریا سیکرت مرتبط بوده است. او همچنین یک دختر هفت ساله به نام لیلی با مدل سوئدی الا رز دارد.

در مورد شکیرا، او اخیراً به رابطه 11 ساله خود با جرارد پیکه، ستاره فوتبال اسپانیایی پایان داد. به نظر می رسد که ادلمن ممکن است برای قلبش رقابتی داشته باشد، زیرا تام کروز نماد هالیوود نیز ظاهراً با او رقابت می کند. با این حال، به نظر می رسد که شکیرا ممکن است کروز را رد کرده باشد.

واضح است که ادلمن همیشه به سرعت و موفقیت در داخل و خارج از زمین نیاز داشته است. و چه کسی می داند؟ شاید این عاشقانه جدید با شکیرا برد بزرگ بعدی او باشد. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا این زوج قدرتمند بالقوه در دنیای ورزش و سرگرمی موج خواهند زد یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود