تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
کد خبر : 8092

عاشقانه آریانا گرانده و اتان اسلیتر بسیار متفاوت از تصور عموم است

عاشقانه آریانا گرانده و اتان اسلیتر بسیار متفاوت از تصور عموم است

آریانا گرانده و ایتان اسلیتر همچنان دوستانی قوی هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا رابطه خود را در معرض دید عموم قرار ندهند. یکی از دوستان این زوج که سر صحنه فیلم اقتباسی Wicked با هم آشنا شده اند، می گوید: «در حالی که کل این وضعیت نا متناسب شده است، اما

آریانا گرانده و ایتان اسلیتر همچنان دوستانی قوی هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا رابطه خود را در معرض دید عموم قرار ندهند.

یکی از دوستان این زوج که سر صحنه فیلم اقتباسی Wicked با هم آشنا شده اند، می گوید: «در حالی که کل این وضعیت نا متناسب شده است، اما با آنچه در عموم به تصویر کشیده شده است بسیار متفاوت است.

این منبع می افزاید: «آنها فقط سعی می کنند روابط جدید خود را به صورت خصوصی هدایت کنند.

 

یکی از دوستان نزدیک خانواده در مورد رابطه بین آریانا و و ایتان اسلیتر که قبل از شروع قرار ملاقات با یکدیگر دوست و همبازی بودند، می گوید: «مردم سعی کرده اند تا جدول زمانی را زیر سوال ببرند.

رابطه عاشقانه آنها پس از جدایی گرانده از همسرش دالتون گومز و جدایی اسلیتر از همسرش لیلی جی آغاز شد. دوست صمیمی خانوادگی ادامه می دهد: «حقیقت این است که آریانا و اتان با احترام تا زمانی که هر دو طرف از هم جدا شدند شروع به دیدن یکدیگر نکردند.

یک منبع دیگر نزدیک به این وضعیت می‌ گوید: «آنها تمام تلاش خود را می‌ کنند تا بین این حقیقت که در چشمان عموم هستند و تمایل به احترام به همه طرف‌ های درگیر تعادل برقرار کنند.»

تمرکز اسلیتر همچنان روی پسر شیرخوارش است، که او و جی در آگوست 2022 از او استقبال کردند. پس از انتشار اخبار جدایی گرانده و گومز، یک منبع  گفته است که این تصمیم دوستانه بود. این خودی توضیح داد که زمانی که آریانا برای فیلمبرداری Wicked در لندن رفت و این زمان طولانی شد، این ازدواج «به نتیجه نرسید»، اما افزود: «آری چیزی جز کلمات محبت آمیز درباره دالتون ندارد. در طول ازدواج آنها، او طرفدار شماره 1 او بود.

گرانده قرار است در نقش گلیندا ایفای نقش کند، در حالی که اسلیتر نقش باک را در فیلم اقتباسی جان ام چو از موزیکال موفق برادوی Wicked بازی خواهد کرد. فیلمبرداری این فیلم در سال 2022 در بریتانیا آغاز شد و برنامه‌هایی برای اکران در نوامبر 2024 آغاز شد، اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا اعتصاب SAG-AFTRA بر نمایش آن تأثیر می‌گذارد یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود