تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۵۷
کد خبر : 5134

ظاهر و استایل تابستانی تیلور سویفت خبر ساز شد

ظاهر و استایل تابستانی تیلور سویفت خبر ساز شد

ستاره‌های پاپ جدید به‌طور روزمره ظاهر می‌شوند، اما تنها تعداد کمی از آن‌ها به جایگاهی می‌رسند که طرفدارانشان آن‌ها را چهره‌ای بی رقیب بدانند. تیلور سوئیفت بدون شک بزرگترین ستاره پاپ امروزی است، و این را با هیاهویی که پیرامون تور Eras او وجود داشت، مشهود کرده است. این ستاره معمولاً در در لباس هایی

ستاره‌های پاپ جدید به‌طور روزمره ظاهر می‌شوند، اما تنها تعداد کمی از آن‌ها به جایگاهی می‌رسند که طرفدارانشان آن‌ها را چهره‌ای بی رقیب بدانند. تیلور سوئیفت بدون شک بزرگترین ستاره پاپ امروزی است، و این را با هیاهویی که پیرامون تور Eras او وجود داشت، مشهود کرده است. این ستاره معمولاً در در لباس هایی با پولک‌هایی که با قدرت ستاره‌اش مطابقت دارد دیده می‌شود، اما او به تازگی در لباسی کاملاً غیر تیلور سویفت دیده می‌شود.

در 26 ژوئن، سوئیفت با لباسی آرام که شامل یک دکمه راه راه خاکستری و سفید، یک دامن چین دار آبی روشن و کفش های آکسفورد پلت فرم مشکی بود، به شهر نیویورک رفت. او این ظاهر را با جوراب‌های مچ پا بژ، گوشواره‌های حلقه‌ای طلایی، گردن‌بندها و حلقه‌های شیک، به‌ علاوه یک کیف سرشانه خاکستری تزئین کرده بود.

تیلور سویفت این ظاهر را با یک کلاه بیسبال سرمه ای ساده و رژ لب قرمز نمادین خود به هم گره زد. کلاه و کفش‌ های او جلوه‌ای به ظاهر کلاسیک او می‌دهند. این یک فرمول آسان است که احتمالا در تمام تابستان طرفداران مد از آن پیروی خواهند کرد.

سویفت با حلقه‌های کانتری خود وارد صحنه موسیقی شد و در طول سال‌ها تقریباً هر نوع آرایشی را برای موهایش انجام داده است، از رنگ موهای براق گرفته تا پررنگ و پلاتینیوم. سوئیفت برای دوران نیمه‌شب‌هایش، موهایی نرم و موج‌ دار داشت موهایی که موج‌ دار نیستند، اما بیشتر بافتی ناسازگار دارند.

جدیدترین استایل و ظاهر او ثابت می کند که او هنوز با موهای “نیمه های شب” خود راحت است. در زیر کلاه بیسبال، سوئیفت چتری هایش را صاف می به نظر می رسد، در حالی که بقیه موهایش حالت ژولیده دارند. اگرچه ممکن است برای هر کس دیگری مانند موهای صاف به نظر برسد، او توانست با رژ لب قرمز و گوشواره های طلایی خود، زرق و برق رشته های درهم و برهم خود را افزایش دهد.

شیک جلوه دادن موهای نازک به مهارت خاصی نیاز دارد و اگر به ظاهر سوئیفت علاقه دارید، نکته این است. ابتدا،با قرار دادن موهایتان در غلتک‌های داغ حالت دهنده شروع کنید. «اجازه دادن به غلتک‌ها برای مدتی ثابت، بسیار مهم است، و صبر مهم است. سپس با شانه‌ای با دندانه‌های پهن شانه، موها را شانه کنید.» پس از آن، از یک اسپری بافت‌ دهنده برای اضافه کردن به رشته‌ موهای خود استفاده کنید و سپس استایل خود را با یک کلاه بیسبال مورد علاقه تان به پایان برسانید.

برچسب ها :

ناموجود