تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 12892

ظاهر سلنا گومز در سلفی‌ های جدید، بسیار شیک و جذاب است

ظاهر سلنا گومز در سلفی‌ های جدید، بسیار شیک و جذاب است

جدیدترین ظاهر سلنا گومز بسیار شیک و جذاب است. روز جمعه، این خواننده و بازیگر ، ظاهر تمام مشکی خود را در استوری اینستاگرام خود ثبت کرد و به طرفداران هم عکسی با نمای نزدیک از جذابیت خود را ارائه داد. گومز در اولین پست خود، یک سلفی آینه ای، یک پیراهن مشبک مشکی، روی

جدیدترین ظاهر سلنا گومز بسیار شیک و جذاب است. روز جمعه، این خواننده و بازیگر ، ظاهر تمام مشکی خود را در استوری اینستاگرام خود ثبت کرد و به طرفداران هم عکسی با نمای نزدیک از جذابیت خود را ارائه داد.

گومز در اولین پست خود، یک سلفی آینه ای، یک پیراهن مشبک مشکی، روی یک دامن مینی حباب دار و یک جفت چکمه مشکی تا بالای زانو پوشید.

او ظاهر را با چندین اکسسوری تمام مشکی از جمله یک کمربند ضخیم، حلقه های درشت جلوه داد.

در عکس دوم، او یک نمای نزدیک از گلم خود، و نوار موی ابریشمی که برای بستن موهایش به صورت نیمه به بالا استفاده می کرد، نشان داد. گومز با یک سایه براق و خط چشم گربه ای فراگیر باعث ایجاد حس خاصی شد و هم کمان تیره و هم گوشواره های درخشان استایل او را تکمیل کرد.

سایه چشم دراماتیک با زیر سازی روشن و برنزی و لب صورتی حبابی ظاهر می‌ شود و همان حس تند و در عین حال شیک لباس او را ایجاد می‌ کند. سلفی‌ های جمعه گومز پس از یک جریان داغ مد، که اخیراً در موزیک ویدیوی «Love On» او به اوج خود رسید، می‌ آید.

در این ویدئو، خواننده نه یک، نه دو، بلکه هشت لباس جذاب می پوشد از یک لباس باله با تم عروس گرفته تا یک لباس مجلسی زرد نئون.

برچسب ها :

ناموجود