تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۲۲
کد خبر : 6687

ماجرای طلاق برد پیت و آنجلینا جولی چهار سال دیگر طول خواهد کشید

ماجرای طلاق برد پیت و آنجلینا جولی چهار سال دیگر طول خواهد کشید

آنجلینا جولی و برد پیت در سال 2016 پس از یک مشاجره نه چندان جذاب، جدایی خود را اعلام کردند. مراحل طلاق اکنون مدتی است که ادامه دارد و به گفته یکی از دوستان پیت، جولی نمی‌ خواهد این موضوع به این زودی‌ ها حل و فصل شود. یکی از دوستان پیت به پائولا فرولیش

آنجلینا جولی و برد پیت در سال 2016 پس از یک مشاجره نه چندان جذاب، جدایی خود را اعلام کردند. مراحل طلاق اکنون مدتی است که ادامه دارد و به گفته یکی از دوستان پیت، جولی نمی‌ خواهد این موضوع به این زودی‌ ها حل و فصل شود.

یکی از دوستان پیت به پائولا فرولیش از NewsNation Now گفت: «او این طلاق را تا زمانی که دو قلوها (اکنون 14 ساله) به 18 سالگی برسند، ادامه خواهد داد. “چهار سال بیشتر.”

این جفت در مجموع شش فرزند دارند، از جمله مدوکس 21 ساله. پکس، 19; زهرا، 18; شیلو، 17; و دو قلوهای ناکس و ویوین، 15 ساله.

ادعا شده است که پیت 14 میلیون دلار برای جدایی خرج کرده است، از جمله یک وام 8 میلیون دلاری برای اینکه جولی بتواند مالکیت یک خانه 6 اتاق خوابه و 10 حمام در لوس فلیز، کالیفرنیا را به عهده بگیرد.

گفته می شود جولی سهم خود را در تجارت شراب Miraval فروخته است که نیمی از مالکیت آن در اختیار پیت است. “در قرارداد خرید اصلی آمده است که اگر هر کدام بخواهند سهم خود را بفروشند باید اولین حق امتناع را به یکدیگر بدهند.

باغ سودآور، میراوال، تحت سرپرستی پیت، به یک تجارت جهانی چند میلیون دلاری تبدیل شده است.

در همین حال، جولی هیچ کمکی به موفقیت میراوال نکرد. در عوض، او به پیت اجازه داد تا با تکیه بر حق رضایتی که به او مدیون بود و حق انصرافی که نهاد تجاری اش به او بدهکار بود، پول و سرمایه خود را در تجارت سرمایه گذاری کند.

روند طلاق در کنار جنگ بر سر کارخانه شراب سازی ادامه دارد و این طلاق می تواند یکی از طولانی ترین طلاق های تاریخ هالیوود باشد، با این که این زوج اکنون حدود 7 سال از هم جدا شده اند.

برچسب ها :

ناموجود