تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۶
کد خبر : 6325

طرفداران تیلور سویفت زلزله ای 2.3 ریشتری در کنسرت سیاتل به راه انداختند

طرفداران تیلور سویفت زلزله ای 2.3 ریشتری در کنسرت سیاتل به راه انداختند

بر اساس گزارش‌ها، طرفداران تیلور سویفت باعث ایجاد برخی فعالیت‌های لرزه‌ای می‌شوند. cnn گزارش داد، به گفته جکی کاپلان آئورباخ، لرزه‌شناس، در تاریخ‌های ۲۲ و ۲۳ جولای در تور Eras Swift در میدان لومن سیاتل که روز شنبه شاهد حضور بی‌سابقه بود، هیجان طرفداران و هیاهوی آنان باعث لرزش زمین شد. کاپلان آئورباخ اظهار داشت

بر اساس گزارش‌ها، طرفداران تیلور سویفت باعث ایجاد برخی فعالیت‌های لرزه‌ای می‌شوند. cnn گزارش داد، به گفته جکی کاپلان آئورباخ، لرزه‌شناس، در تاریخ‌های ۲۲ و ۲۳ جولای در تور Eras Swift در میدان لومن سیاتل که روز شنبه شاهد حضور بی‌سابقه بود، هیجان طرفداران و هیاهوی آنان باعث لرزش زمین شد.

کاپلان آئورباخ اظهار داشت که فعالیت رقص تیلور سویفت باعث فعالیت لرزه ای “معادل یک زلزله 2.3 ریشتری” شد. پروفسور زمین شناسی دانشگاه وسترن واشنگتن در حین تعدیل گروه زمین لرزه شمال غرب اقیانوس آرام در فیس بوک به این اتفاقات اشاره کرد.

او گفت: «من داده‌های هر دو شب کنسرت را گرفتم و به سرعت متوجه شدم که سیگنال‌ها به وضوح یکسان هستند. “اگر آنها را روی هم بگذارم، تقریباً یکسان هستند.”

پروفسور به سی ان ان گفت: «تفاوت اولیه، مدت زمان تکان دادن است. تشویق کردن پس از تاچ داون چند ثانیه طول می کشد، اما در نهایت از بین می رود. این بسیار تصادفی تر از یک کنسرت است. برای تیلور سویفت، من حدود 10 ساعت داده جمع آوری کردم که ریتم رفتار را کنترل می کرد. موسیقی، بلندگوها، ضرب آهنگ. تمام آن انرژی می تواند به زمین بریزد و آن را تکان دهد.”

این خواننده 33 ساله و همچنین سوئیفتی‌هایش که در تشویق‌های لرزاننده از طرفداران NFL پیشی می‌گیرد، طرفداران زیادی در تراویس کلس، MVP سوپر بول در سال 2023 دارد.

برچسب ها :

ناموجود