تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۷
کد خبر : 7218

طرفداران تیلور سویفت پس از دیده شدن او با هیجان جاده را بستند

طرفداران تیلور سویفت پس از دیده شدن او با هیجان جاده را بستند

به نظر می رسد طرفداران تیلور سوئیفت از این خواننده ستاره سیر نمی شوند، زیرا آنها مجبور به بستن یک جاده اصلی پس از مشاهده او در شام تمرین جک آنتونوف شدند. این حادثه در یکی از جاده های اصلی در لانگ بیچ آیلند، نیوجرسی رخ داد و یک شاهد عینی به صفحه شش گفت

به نظر می رسد طرفداران تیلور سوئیفت از این خواننده ستاره سیر نمی شوند، زیرا آنها مجبور به بستن یک جاده اصلی پس از مشاهده او در شام تمرین جک آنتونوف شدند.

این حادثه در یکی از جاده های اصلی در لانگ بیچ آیلند، نیوجرسی رخ داد و یک شاهد عینی به صفحه شش گفت که صدها هوادار پس از مشاهده ستاره پاپ در حال ورود به بار و رستوران محبوب در خارج از رستوران نهنگ سیاه جمع شدند.

سوئیفت برای این مناسبت تنها نبود، زیرا او در کنار چانینگ تیتوم و زوئه کراویتز در حالی که یک تاپ ماه ژوئن از هیل هاوس هوم و دامن خواب دلفین با توری گوش ماهی مشکی پوشیده بود، وارد شد.

لانا دل ری نیز در بالکن طبقه دوم بار در حالی که با سایر مهمانان لبخند می زد و می خندید، مشاهده شد. او با یک لباس گلدار سفید خیره کننده بود.

از دیگر نام‌های بزرگی که انتظار می‌ رود در مراسم عروسی شرکت کنند می‌ توان به کارا دلوین و رایان رینولدز اشاره کرد.

هنگامی که شنیدند سوئیفت در بار و رستوران است، مردم محلی به این مکان هجوم آوردند تا نگاهی به ستاره پاپ بیندازند.

پلیس در نهایت برای کنترل ترافیک حاضر شد، در حالی که رستوران در نهایت پرده های بالکن را در حدود ساعت 8:45 بعد از ظهر بست، که باعث تشویق طرفداران شد.

با این حال، شام تمرین خیلی زود به پایان رسید، زیرا سوئیفت و دل ری حوالی ساعت 9 شب در حال خروج بودند. آنتونوف و مارگارت کوالی بازیگر قرار است پس از انتشار خبر نامزدی آنها در ماه می 2022 با یکدیگر ازدواج کنند.

این زمانی بود که این بازیگر با حلقه الماسی به ارزش ۱۰۰ هزار دلار در جشنواره فیلم کن دیده شد. این زوج برای اولین بار در آگوست 2021 شایعات مربوط به دوستی را بر انگیختند، زمانی که آنها در حال بوسیدن در هنگام قرار ملاقات در شهر نیویورک دیده شدند.

برچسب ها :

ناموجود