تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۴
کد خبر : 9730

طرفداران به جای تیلور سوئیفت با مترسک او روبرو شدند

طرفداران به جای تیلور سوئیفت با مترسک او روبرو شدند

یک شایعه مربوط به تیلور سوئیفت و تراویس کلس باعث سر و صدای زیادی در اطراف شهر کانکتیکات شد. روز پنجشنبه، گزارش‌ های تایید نشده‌ ای در رسانه‌ های اجتماعی منتشر شد که ادعا می‌کرد سوئیفت و کلس در رستورانی در نیو کنعان به نام الم غذا می‌ خورند. حساب کاربری ذر X (که قبلاً

یک شایعه مربوط به تیلور سوئیفت و تراویس کلس باعث سر و صدای زیادی در اطراف شهر کانکتیکات شد. روز پنجشنبه، گزارش‌ های تایید نشده‌ ای در رسانه‌ های اجتماعی منتشر شد که ادعا می‌کرد سوئیفت و کلس در رستورانی در نیو کنعان به نام الم غذا می‌ خورند.

حساب کاربری ذر X (که قبلاً به نام توییتر شناخته می شد) در ابتدا پست کرد که این جفت در حال صرف ناهار با دوستان تیلور «کارما»، بلیک لایولی و رایان رینولدز هستند. شایعات بی اساس باعث شد طرفداران سوئیفت به غذا خوری محلی هجوم ببرند و داخل و خارج رستوران را شلوغ کنند تا نگاهی اجمالی داشته باشند.

با این حال، معلوم شد که یک فریبنده سوئیفت و کلس با سوپر استار واقعی پاپ و بازیکن NFL اشتباه گرفته شده است: یک جفت مترسک که لباسی شبیه آن دو روی یک تیر چراغ برق در نزدیکی قرار داشتند،و Us Weekly اولین کسی بود که گزارش داد.

به عنوان بخشی از مسابقه فستیوال مترسک شهر، عروسک سوئیفت مو های بلوند داشت و پیراهن «I love Taylor» را پوشید، در حالی که یکی مترسک کلس پیراهن شماره 87 چیفز را به تن داشت.

در حالی که این مشاهده ممکن است یک زنگ خطر نادرست بوده باشد، جوانه زدن عشق این جفت در دیگر نقاط نیویورک و کانزاس سیتی داغ شده است.

اخیراً، این زوج در 15 اکتبر در حال راه رفتن دست در دست هم دیده شدند که از مهمانخانه Waverly Inn، یک رستوران صمیمی گرینویچ ویلیج خارج می شدند. منوی رستوران سفارشی از غذا های کلاسیک آمریکایی مانند کیک خرچنگی به سبک بالتیمور، چیزبرگر، تشکیل شده است.

این دو همچنین 14 اکتبر در شهر نیویورک، در یک جشن بعد از مهمانی در استیک بگیر از اوقات خود با هم لذت بردند.

برچسب ها :

ناموجود