تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
کد خبر : 11313

شیطنت های شبانه لئوناردو دی کاپریو همچنان با قوت ادامه دارد

شیطنت های شبانه لئوناردو دی کاپریو همچنان با قوت ادامه دارد

لئوناردو دی کاپریو یکی از بزرگ ترین نام های دنیای بازیگری است. فیلم‌ های او تبدیل به بلاک‌ باسترهای واقعی صنعت می‌ شوند و حضور او در فیلم‌ ها درآمد بسیار خوبی را برای تهیه‌ کنندگان و استودیو های فیلم تضمین می‌ کند. علاوه بر این، استایل و جذابیت او، او را در بین طرفداران

لئوناردو دی کاپریو یکی از بزرگ ترین نام های دنیای بازیگری است. فیلم‌ های او تبدیل به بلاک‌ باسترهای واقعی صنعت می‌ شوند و حضور او در فیلم‌ ها درآمد بسیار خوبی را برای تهیه‌ کنندگان و استودیو های فیلم تضمین می‌ کند.

علاوه بر این، استایل و جذابیت او، او را در بین طرفداران محبوب کرده است.

لئوناردو، که گفته می شود فقط زنان بین 20 تا 30 سال از انتخاب های او هستند، در طول زمان روابط چندان پایداری نداشته است، بنابراین، زمانی که یک رابطه جدید آشکار می شود، همیشه صفحه اول را می سازد و تیتر اخبار می شود.

این بازیگر محبوب اکنون در اخبار است زیرا دستیاران یکی از شیک‌ ترین مکان‌ های شهر لندن، آتش‌ خانه چلترن، به دیلی میل گفته‌ اند که لئوناردو دی کاپریو و لوتی ماس، تا ساعات پایانی بامداد چهارشنبه 13 دسامبر از یک شب بیرون بودن با هم دیده شدند.

لازم به ذکر است که نامزد فعلی وی، ویتوریا سرتی است، بنابراین شایعات در مورد رابطه عاشقانه احتمالی بین این بازیگر و مدل بریتانیایی ممکن است شایعاتی بیش نباشد.

 

یکی از حاضرین در گفتگو با رسانه مذکور گفت: آنها تا ساعات پایانی صبح که وقت رفتن به خانه بود مشغول صحبت و خندیدن بودند و پس از گذراندن اوقاتی خوش در ساعات اولیه صبح باشگاه را ترک کردند.

برچسب ها :

ناموجود