تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
کد خبر : 8189

شکیرا پیامی لطیف به عشق زندگی خود تقدیم می کند

شکیرا پیامی لطیف به عشق زندگی خود تقدیم می کند

سال گذشته در زندگی شکیرا بسیار مهم بود، زیرا رابطه 12 ساله او با جرارد پیکه، پدر فرزندانش، پس از خیانت ادعایی با کلارا چیا به پایان رسید که باعث شد شکیرا با آهنگ هایی که به محبوبیت تبدیل شدند، به موسیقی بازگردد. و اگرچه از زمان ورود او به میامی در آوریل گذشته، یک

سال گذشته در زندگی شکیرا بسیار مهم بود، زیرا رابطه 12 ساله او با جرارد پیکه، پدر فرزندانش، پس از خیانت ادعایی با کلارا چیا به پایان رسید که باعث شد شکیرا با آهنگ هایی که به محبوبیت تبدیل شدند، به موسیقی بازگردد.

و اگرچه از زمان ورود او به میامی در آوریل گذشته، یک سری شایعات در مورد عاشقانه های احتمالی او منتشر شده است که قوی ترین آنها با ستاره فرمول 1 لوئیس همیلتون است، شکیرا فاش کرد که عشق زندگی او کیست.

 

شکیرا فاش می کند که عشق زندگی او کیست

این هنرمند 46 ساله به مناسبت تولد پدرش ویلیام مبارک پیامی لطیف در شبکه های اجتماعی تقدیم کرد و او را عشق زندگی خود توصیف کرد.

شکیرا در اینستاگرام در کنار عکس سیاه و سفید خود در کنار دون ویلیام نوشت: تولدت مبارک بهترین دوستم و عشق زندگیم. رابطه نزدیک شکیرا با پدرش در زندگی او ثابت بوده است و در هر فرصتی عشق عمیقی را که به او احساس می کند آشکار کرده است.

شکیرا همیشه قدردانی و عشق خود را به خانواده اش از جمله پدرش که او را شخصیتی اساسی در زندگی خود می داند، آشکار کرده است.

برچسب ها :

ناموجود