تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
کد خبر : 11891

شکیرا پس از یک ترس وحشتناک سر انجام در امان می ماند

شکیرا پس از یک ترس وحشتناک سر انجام در امان می ماند

پس از اینکه یک مرد 56 ساله به طور تصادفی در خانه شکیرا ظاهر شد و او و دو فرزندش را ترساند، این مرد توسط پلیس میامی دستگیر شده است. شکیرا این هنرمند کلمبیایی در آوریل 2023 پس از جدایی پر تلاطم از فوتبالیست سابق بارسلونا جرارد پیکه پس از 11 سال ازدواج پس از

پس از اینکه یک مرد 56 ساله به طور تصادفی در خانه شکیرا ظاهر شد و او و دو فرزندش را ترساند، این مرد توسط پلیس میامی دستگیر شده است.

شکیرا این هنرمند کلمبیایی در آوریل 2023 پس از جدایی پر تلاطم از فوتبالیست سابق بارسلونا جرارد پیکه پس از 11 سال ازدواج پس از ملاقات آنها در جام جهانی فوتبال 2010 آفریقای جنوبی، به همراه فرزندانش به میامی نقل مکان کرد.

به گزارش WSVN، یک مرد 56 ساله اهل تگزاس روز دوشنبه در پی ادعای تعقیب این شکیرا دستگیر شده است. WSVN گزارش می دهد که این مرد در رسانه های اجتماعی نیز پیام های “هشدار و نگران کننده” برای شکیرا ارسال کرده است.

به همین دلیل شکیرا مجبور شده است که موضوع را به دست وکلایش بسپارد. شکیرا، پس از اینکه احساس ترس کرد و حتی دید که او چگونه به عمارتش نزدیک شده است، به ویژه برای فرزندانش، ساشا و میلان، ترسید.

زمانی که او متوجه شد که شکارچی ادعایی در درب خانه اش است، که با تاکسی به آنجا رسیده بود، وضعیت حتی بیشتر متشنج شد. در آن زمان او توسط پلیس میامی دستگیر شد و اکنون به اتهام تعقیب شکیرا روبرو است.

شکیرا تنها هنرمندی نیست که با چنین وضعیتی روبرو شده است. یکی دیگر از موارد شناخته شده تیلور سوئیفت است. این خواننده بیش از یک بار توسط غریبه‌ ای که به خانه او رفت و سعی کرد به او نزدیک شود غافلگیر شده است.

برچسب ها :

ناموجود