تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
کد خبر : 6712

شکیرا و جرارد پیکه پس از یک سال جدایی با هم صلح کردند

شکیرا و جرارد پیکه پس از یک سال جدایی با هم صلح کردند

شکیرا و جرارد پیکه در ژوئن 2022 از طریق آژانس ارتباطی خود، جدایی خود را اعلام کردند. در این بیانیه آمده بود : “ما متأسفیم که تأیید می کنیم که در حال جدایی هستیم. برای رفاه فرزندانمان که اولویت اصلی ما هستند، ما برای حفظ حریم خصوصی آنها تلاش خواهیم کرد. از درک شما متشکریم.”

شکیرا و جرارد پیکه در ژوئن 2022 از طریق آژانس ارتباطی خود، جدایی خود را اعلام کردند.

در این بیانیه آمده بود : “ما متأسفیم که تأیید می کنیم که در حال جدایی هستیم. برای رفاه فرزندانمان که اولویت اصلی ما هستند، ما برای حفظ حریم خصوصی آنها تلاش خواهیم کرد. از درک شما متشکریم.”

از آن زمان به بعد، جلسات متعددی بین این زوج برگزار شده است که در آن آنها باید تصمیماتی را به طور معمول پس از جدایی اتخاذ می کردند، مانند محل سکونت فرزندان یا نوع حضانت آنها: “آنها از توافقنامه جدایی پیروی می کنند. و دیگر هیچ بحث یا مشکلی وجود ندارد.

این عبارت بعداً توسط همان حلقه اطرافیان پیکه تأیید شد: “این طور است، اشکالی ندارد، می توانید همانطور که هست گزارش دهید.”

بالاخره آب ها برای زوج سابق آرام می شود که امیدوارند در نهایت بتوانند زندگی آرام تری به دور از کانون توجه پاپاراتزی ها داشته باشند. مدت کوتاهی پس از جدایی آنها، زمانی که عکاسان و دوربین ها خیابان های اطراف خانه را پر کردند، کار سختی بود که باعث نا آرامی همسایه ها شد. اما این موضوع به پایان رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود