تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 9098

شکیرا و پیکه خانه خاطره انگیز خود را واگذار می کنند

شکیرا و پیکه خانه خاطره انگیز خود را واگذار می کنند

شکیرا و جرارد پیکه، که داستان عاشقانه آنها زمانی در سرتاسر جهان خبرها را به خود اختصاص داده بود، اکنون به دلیلی متفاوت خبرساز شده است. شکیرا و پیکه اخیراً توافق کرده‌ اند که راه خود را از املاک خود در بارسلون اسپانیا جدا کنند و این پایان یک دوره برای این دو نفر مشهور

شکیرا و جرارد پیکه، که داستان عاشقانه آنها زمانی در سرتاسر جهان خبرها را به خود اختصاص داده بود، اکنون به دلیلی متفاوت خبرساز شده است. شکیرا و پیکه اخیراً توافق کرده‌ اند که راه خود را از املاک خود در بارسلون اسپانیا جدا کنند و این پایان یک دوره برای این دو نفر مشهور است.

قرارداد فروش شامل ویژگی های متمایز با داستان ها و جذابیت های منحصر به فرد است. در حالی که این املاک ممکن است پس‌ زمینه فصل‌ های مختلف زندگی آن‌ها بوده باشد، تصمیم برای فروش آنها به شروعی جدید اشاره دارد.

یکی از املاک قابل توجه، عمارت بزرگی است که 3800 متر مربع وسعت دارد. در شهر شلوغ بارسلون واقع شده است و به عنوان خانه و پناهگاهی عمل می کند که شاهد سفر زندگی این زوج بوده است. این عمارت دارای ویژگی های مجللی مانند استخر درخشان، باغ وسیع، زمین تنیس پارویی، و سالن بدنسازی مجهز است که آن را به بهشتی برای استراحت و تفریح ​​تبدیل کرده است.

خاصیت دوم دارای ارزش احساسی است. مالکان در ابتدا آن را خریداری کرده بودند تا آن را بازسازی کنند تا با ترجیحات خاص خود مطابقت داشته باشد و خانه را نمایانگر عشق همیشگی خود می دانستند. متأسفانه، زندگی مسیر دیگری را در پیش گرفت و بازسازی هرگز به پایان نرسید و خانه را به عنوان یاد آوری تلخ و شیرین از یک داستان عاشقانه که از آن زمان به پایان رسیده بود ترک کردند.

مدیریت این املاک در گذشته موضوع مورد توجه بوده است. La Vanguardia گزارش داد که یک نهاد به سرپرستی خوان پیکه، پدر جرارد، آنها را مدیریت می کند. شکیرا و پدر شوهر سابقش رابطه پیچیده ای داشتند که بر موسیقی او تأثیر گذاشت. شکیرا در آهنگ خود “ال جفه” به روابط تیره آنها در متن اشعار اشاره می کند. با این حال، آنها موافقت کرده اند که فروش را با احتیاط و به سرعت انجام دهند و به همه افراد درگیر اجازه می دهد تا به جلو بروند.

بستن یک فصل با حداقل هیاهو و اختلال

آنچه در مورد این داستان بسیار جذاب است، حریم خصوصی پیرامون فروش است. نه شکیرا و نه پیکه علناً در مورد نحوه برنامه ریزی برای فروش املاک اظهار نظر نکرده اند. آن‌ ها ترجیح داده‌ اند از مسیر معمول تبلیغ فروش از طریق آژانس‌ های املاک و رسان ه‌های اجتماعی صرف نظر کنند.

تصمیم برای فروش املاک بارسلونا نشان دهنده شروع جدیدی برای شکیرا و جرارد پیکه است. در حالی که این ویژگی ها ممکن است خاطرات و داستان های گذشته را در خود جای دهند، به نظر می رسد که این زوج مصمم به ادامه زندگی خود هستند.

برچسب ها :

ناموجود