تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
کد خبر : 13376

شکیرا و پولی که برای هر کنسرت خصوصی می گیرد

شکیرا و پولی که برای هر کنسرت خصوصی می گیرد

حرفه شکیرا در حال پیشرفت است. در سن 47 سالگی، این خواننده کلمبیایی می تواند 15 جایزه گرمی لاتین و سه جایزه گرمی و همچنین تعداد زیادی جوایز و نامزدی دریافت کند. از اینکه او یکی از موفق ترین هنرمندان روی کره زمین است شکی نیست. اعداد درآمد او چنین می گویند: نمایشنامه ها، جوایز،

حرفه شکیرا در حال پیشرفت است. در سن 47 سالگی، این خواننده کلمبیایی می تواند 15 جایزه گرمی لاتین و سه جایزه گرمی و همچنین تعداد زیادی جوایز و نامزدی دریافت کند. از اینکه او یکی از موفق ترین هنرمندان روی کره زمین است شکی نیست. اعداد درآمد او چنین می گویند: نمایشنامه ها، جوایز، تاثیر بر رسانه های اجتماعی.

طبق گزارش Milenio، شکیرا گریه نمی کند، شکیرا پول در می آورد. و خیلی خوب علاوه بر اجراهای عمومی، مانند تورهای فروش رفته، حقیقت این است که این هنرمند کلمبیایی با کنسرت های خصوصی رگه ای پیدا کرده است. این هنرمند همانطور که رسانه مذکور توضیح می دهد برای هر ساعت اجرا 300000 یورو دریافت می کند. این رقم یک سال پیش 200000 یورو بود و اکنون یک سوم افزایش یافته است.

کل ثروت شکیرا

به گزارش پورتال تخصصی Celebrity Net Worth، مجموع ثروت این خواننده کلمبیایی بالغ بر 300 میلیون دلار است. شکیرا علاوه بر کنسرت‌ ها، آلبوم‌ ها و اجراهایش در پلتفرم‌ های مختلف، مشاغل مختلفی دارد و در پروژه‌ های تلویزیونی مانند The Voice شرکت کرده است. همانطور که همه این چهره های دیدنی نشان می دهد او یک هنرمند و تاجر موفق است.

درآمد شکیرا از اسپاتیفای

در هر صورت، منابع درآمد شکیرا محدود به اجراهای او، چه کنسرت های عمومی و چه خصوصی تر، برای مخاطبان کم و به دور از مرکز توجه نیست. بر اساس گزارشی که در مجله پیپل به نقل از منابع نزدیک به این هنرمند منتشر شده، حضور او در پلتفرم‌ های استریم مانند اسپاتیفای درآمدی بالغ بر 200 هزار دلار در ماه برای خواننده کلمبیایی به همراه دارد.

آلبوم جدید شکیرا

علاوه بر تمام این پروژه ها، شکیرا هنوز هم در صنعت موسیقی بسیار فعال است. در واقع، او در 22 مارس اولین آلبوم خود را پس از هفت سال منتشر خواهد کرد. از طرفی این خواننده در حال برنامه ریزی یک تور جهانی هم هست که باعث می شود محبوبیت او بیشتر شود و درآمد بیشتری برای حساب بانکی اش ایجاد کند.

برچسب ها :

ناموجود