تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۴۵
کد خبر : 9706

شکیرا و پسرش در تصاویر به عنوان مدل خیره کننده هستند

شکیرا و پسرش در تصاویر به عنوان مدل خیره کننده هستند

شکیرا و میلان، پسر بزرگش، به عنوان مدل در تصاویر منتشر شده خیره کننده به نظر می رسیدند. میلان پسر خواننده کلمبیایی و جرارد پیکه، فوتبالیست سابق اسپانیایی، اولین حضور خود را به عنوان مدل در یک عکسبرداری با مادرش انجام داد. این جلسه توسط عکاس نیکلاس جراردین گرفته شد و تصاویر توسط این هنرمند

شکیرا و میلان، پسر بزرگش، به عنوان مدل در تصاویر منتشر شده خیره کننده به نظر می رسیدند. میلان پسر خواننده کلمبیایی و جرارد پیکه، فوتبالیست سابق اسپانیایی، اولین حضور خود را به عنوان مدل در یک عکسبرداری با مادرش انجام داد.

این جلسه توسط عکاس نیکلاس جراردین گرفته شد و تصاویر توسط این هنرمند در شبکه های اجتماعی خود در 10 اکتبر 2023 به اشتراک گذاشته شد.

شکیرا آلبوم عکس قابل توجهی را که میلان نیز در آن شرکت داشت در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت. تصاویر منتشر شده در اکانت رسمی اینستاگرام این هنرمند در تنظیمات مختلفی گرفته شده است.

شکیرا نوشت: «خدا را شکر که در این استودیو یک بانوج وجود دارد و بازدید کنندگان بسیار خوبی دارند. اینگونه است که بزرگترین پسر من برای اولین بار به عنوان مدل در یک عکسبرداری برای اینستاگرام خود ظاهر شد. در عکس های، این خواننده با ظاهری باور نکردنی بژ و شلوار بگ مد روز در حال ژست گرفتن است، در حالی که پسرش در آخرین عکس با استایل خاص خود ظاهر می شود.

پسر شکیرا و جرارد پیکه نیز در فوتبال حضور دارد. میلان از زمان ورود به میامی پس از جدایی والدینش، به آکادمی یوونتوس در فلوریدا پیوست، بخش کوچکی از تیم مشهور ایتالیایی که چندین سال رقیب پدرش بود.

در بیانیه آکادمی آمده است: “میلان یک گل خیره کننده از ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا بازی کامورانزی (U11) را پس از شکست 2-1 به تساوی بکشاند.”

برچسب ها :

ناموجود