تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر : 6485

شکیرا و پسرانش مهارت‌ های بسکتبال خود را به نمایش می گذارند

شکیرا و پسرانش مهارت‌ های بسکتبال خود را به نمایش می گذارند

شکیرا یکی از موفق ترین خواننده های دوران مدرن است و تحصیلات او نیز بی نظیر است. این نیکو کار و کار آفرین کلمبیایی اخیراً در شبکه های اجتماعی حضور یافته و گوشه ای از بازدید خود از دانشگاه سابق خود را به اشتراک گذاشته است. این ستاره 46 ساله دارای مدرک فلسفه از دانشگاه

شکیرا یکی از موفق ترین خواننده های دوران مدرن است و تحصیلات او نیز بی نظیر است. این نیکو کار و کار آفرین کلمبیایی اخیراً در شبکه های اجتماعی حضور یافته و گوشه ای از بازدید خود از دانشگاه سابق خود را به اشتراک گذاشته است.

این ستاره 46 ساله دارای مدرک فلسفه از دانشگاه پنسیلوانیا است و در سال 2007 در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس (UCLA) در رشته تاریخ تمدن غرب تحصیل کرده است.

سال‌ها بعد، مترجم Pies Descalzos به UCLA بازگشت تا با دو پسرش میلان و ساشا در ساختمان قدم بزند. آنها همچنین از امکانات باشگاه لذت بردند و با هم بسکتبال بازی کردند.

در ماه جولای، این خواننده با پسرانش در بازی بیسبال Dodgers وقت با کیفیتی را سپری کرد. او عکس‌ هایی از بچه‌ هایش را به اشتراک گذاشت که لباس‌های Dodgers خود را پوشیده بودند، و سپس ویدیویی از آواز خواندن با صدای بلند همه آن‌ ها در جایگاه‌ها را به اشتراک گذاشت.

در همان ماه، او آنها را به پورتوریکو برد و در آنجا به عنوان برنده بزرگ Pemios Juventud ظاهر شد. این خواننده هشت جایزه به دست آورد و سخنرانی دلگرم کننده ای در مورد فعالیت های بشر دوستانه خود و اینکه چگونه می خواهد بر زندگی میلان و ساشا تأثیر بگذارد ایراد کرد.

وقتی پسر 10 ساله‌ام با ناراحتی به من می‌گوید که یکی از دوستانش می‌ خواهد رنگ پوستش را تغییر دهد، زیرا احساس نمی‌ کنند که آنها پذیرفته شده‌ اند، یا وقتی که شخص دیگری به دلیل ترجیحاتش کنار گذاشته شده است، من فقط می‌ توانم به او نشان دهم که مجبور نیست ساکت بماند.

او می‌ تواند دستش را بلند کند، از صدایش استفاده کند و علیه هر چیزی که با آن مخالف است صحبت کند. میلان همین طور است. و دیدن این کار به من آرامش می‌ دهد، دیدن این که این جوان به طور فزاینده‌ ای می‌داند چگونه این کار را انجام دهد، به من آرامش می‌دهد.

«در رسانه‌های اجتماعی، اخبار مربوط به ما را تقویت می‌ کنید و داستان‌ هایی را که اگر شما نبودید، ناگفته می‌ ماندند. شما مواردی را زیر سوال می برید، به بی عدالتی اشاره می کنید و به دنبال حقیقت هستید.

و امروز، با همراهی میلان و ساشا که من را همراهی می‌ کنند، که برایم شادی زیادی به ارمغان می‌ آورد، می‌ خواهم فرزندانم بفهمند که برای اینکه عامل تغییر باشید، نیازی نیست که یک ستاره زن پاپ باشید. شما نیازی ندارید که یک بنیاد داشته باشید، یک سیاستمدار باشید، یک مقام قدرت داشته باشید، یا حتی مشهور یا ثروتمند باشید.

برچسب ها :

ناموجود