تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
کد خبر : 8363

شکیرا و پسرانش با استایلی به سبک ورساچه خیره کننده بودند

شکیرا و پسرانش با استایلی به سبک ورساچه خیره کننده بودند

جوایز موسیقی ویدیوی ام تی وی آغاز شده است و شکیرا در آنجا حضور دارد. به همراه او برای این مناسبت خاص، فرزندانش، ساشا، 8 ساله، و میلان، 10 ساله که او با همسر سابق خود جرارد پیکه شریک است، حضور داشتند. او با یک لباس مجلسی خیره‌ کننده ورساچه با پولک‌ های طلایی با

جوایز موسیقی ویدیوی ام تی وی آغاز شده است و شکیرا در آنجا حضور دارد. به همراه او برای این مناسبت خاص، فرزندانش، ساشا، 8 ساله، و میلان، 10 ساله که او با همسر سابق خود جرارد پیکه شریک است، حضور داشتند.

او با یک لباس مجلسی خیره‌ کننده ورساچه با پولک‌ های طلایی با یقه‌ای بلند و شکاف بلند وارد شد. شکیرا کفش‌ های پاشنه‌ دار جیمی چو می‌ پوشید و با حلقه‌ های طلا و الماس و گوشواره‌ ها تزیین شده بود. پسران او کت و شلوار های مشکی و طلایی پولک دار به تن داشتند. آن‌ ها کفش‌ های کتانی همسان پوشیده بودند، که باعث می‌ شد لباس مجلل راحت و بدون دردسر جذاب به نظر برسد.

شکیرا با دریافت جایزه معتبر Video Vanguard، او را به اولین هنرمند آمریکای جنوبی تبدیل می کند که این جایزه را دریافت می کند. بنابراین مطمئناً فرزندان او نمی توانستند این مناسبت خاص را از دست بدهند.

عصر تاریخی شکیرا

طرفداران نمی توانند صبر کنند تا شکیرا روی صحنه برود و او به نوعی کل سال خود را در اجرای خود پر خواهد کرد. قبل از شب بزرگ، او ویدیویی را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که در آن گفت آماده کردن بدنش را آغاز کرده است. بنابر این می‌ توان انتظار داشت که شاهد حرکات بی نظیری از شکیرا بود!

این شب تاریخی همچنین اولین اجرای او در این رویداد پس از 17 سال خواهد بود. آخرین باری که او در سال 2006 اجرا کرد، با آهنگ موفقش “Hips Don’t Lie” با حضور Wyclef Jean در طول مراسم اهدای جوایز بود.

این خواننده 46 ساله همچنین نامزد بهترین هنرمند سال و بهترین آهنگ لاتین برای همکاری با کارول جی، “TQG” است. برای اولین بار از زمان معرفی این دسته در سال 2017، رده هنرمند سال از همه زنان شامل شکیرا و کارول جی تشکیل شده است. آنها به بیانسه، دوجا گربه، نیکی میناژ و تیلور سویفت می‌ پیوندند.

برچسب ها :

ناموجود