تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۰۶
کد خبر : 6691

شکیرا و لوئیس همیلتون در یک منطقه خاص دیده شدند

شکیرا و لوئیس همیلتون در یک منطقه خاص دیده شدند

املاک مجلل جایی که شکیرا با لوئیس همیلتون در ایبیزا ملاقات کرد، موضوع بحث های زیادی شده است. شایعات در مورد رابطه ادعایی آنها و نزدیکی اخیر شکیرا با قهرمان هفت دوره فرمول 1 لوئیس همیلتون ادامه دارد. در میان نشانه های قبلی از علاقه احتمالی بین آنها، اکنون فاش شده است که قرار ملاقات

املاک مجلل جایی که شکیرا با لوئیس همیلتون در ایبیزا ملاقات کرد، موضوع بحث های زیادی شده است. شایعات در مورد رابطه ادعایی آنها و نزدیکی اخیر شکیرا با قهرمان هفت دوره فرمول 1 لوئیس همیلتون ادامه دارد.

در میان نشانه های قبلی از علاقه احتمالی بین آنها، اکنون فاش شده است که قرار ملاقات جدیدی در یک منطقه خاص اتفاق افتاده است.

تامارا گورو، مدل و مجری اسپانیایی، در حین حضور در برنامه تلویزیونی اسپانیایی “Y ahora Sonsoles” از محل “ویلا کوکو لوکو” در ایبیزا گزارش داد.

او یافته های خود را در مورد رابطه ادعایی بین این شکیرا و لوئیس همیلتون توضیح داد.

او گفت: “ما می توانیم تأیید کنیم که همیلتون شبانه می آید، البته احتمالاً برای ملاقات با شکیرا. بر اساس کسی که با او صحبت کرده ام، می توانیم تأیید کنیم که آنها یک شب همیلتون را دیده اند که وارد این مجموعه شده است.”

موضوع این است که آنها بیرون از این مجموعه مجلل و بسیار خصوصی دیده نشده اند.

با افزایش علاقه به این موضوع، پس از ذکر آن در برنامه تلویزیونی، جزئیاتی در مورد مکان ادعایی ملاقات شکیرا و همیلتون ظاهر شد.

پورتال ‘Ecodisseny’، یک شرکت ساخت و ساز متخصص در طراحی منظر و ساخت و ساز املاک انحصاری، تصاویری ارائه می دهد که از طریق آنها مشهود است که این ملک دارای استخر، تراس های باز، باغ های سرسبز و شاخ و برگ های منحصر به فرد است.

منظره خیره کننده آن، که با نزدیکی آن به دریا تقویت شده است، واقعاً فضایی بهشت ​​مانند را تداعی می کند.

مشخص است که شکیرا روزهای ژوئیه و آگوست را در این منطقه گذرانده است. در برنامه همیلتون، این با دوره قبل از گرندپری بلژیک مطابقت دارد، جایی که راننده بریتانیایی مقام چهارم را به دست آورد و سریع ترین دور مسابقه را ثبت کرد.

برچسب ها :

ناموجود