تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر : 12903

شکیرا و بیزاراپ برای خلق یک شگفتی دیگر متحد می شوند

شکیرا و بیزاراپ برای خلق یک شگفتی دیگر متحد می شوند

در سال 2023، شکیرا و بیزاراپ یکی از موفق ترین آهنگ های سال را منتشر کردند. همکاری شکیرا و بیزاراپ رکوردها را شکست، در سراسر جهان روی صحنه ها اجرا شد و به یک موفقیت بین المللی تبدیل شد که مستقیماً به گسست شکیرا و شریک بیش از یک دهه اش جرارد پیکه پرداخت. روز

در سال 2023، شکیرا و بیزاراپ یکی از موفق ترین آهنگ های سال را منتشر کردند. همکاری شکیرا و بیزاراپ رکوردها را شکست، در سراسر جهان روی صحنه ها اجرا شد و به یک موفقیت بین المللی تبدیل شد که مستقیماً به گسست شکیرا و شریک بیش از یک دهه اش جرارد پیکه پرداخت. روز پنجشنبه، بیزاراپ اعلام کرد که او و شکیرا با یک همکاری جدید دوباره متحد خواهند شد.

بیزاراپ این خبر را پس از برنده شدن «آهنگ سال» در Premio Lo Nuestro برای «Bzrp Music Sessions, Vol.» به اشتراک گذاشت. او هنگام روی صحنه رفتن در مرکز Kaseya، در میامی، فلوریدا، به زبان اسپانیایی گفت: “مطمئناً، خیلی زود، ما چیز جدیدی را منتشر خواهیم کرد که با شکیرا کار کرده ایم.”

او ادامه داد: “خیلی ممنون. من می دانم که این جایزه توسط مردم رای می گیرد، بنابراین می خواهم این جایزه را به تماشاگران و شکیرا که قلبش را در استودیو من باز کرد، تقدیم کنم.» او خوشحال و احساسی گفت “این شگفت انگیز است که این آهنگ چه چیزی خلق کرده است و من بسیار مفتخرم که با شکیرا کار می کنم.”

آهنگ های جدید بیشتر از شکیرا

طرفداران شکیرا به دلایل زیادی هیجان زده هستند. جدای از این واقعیت که موسیقی بیشتری در راه است، طرفداران حدس می زنند که همکاری شکیرا و بیزاراپ در آلبوم جدید او، “Las Mujeres Ya No Lloran” که اوایل امسال اعلام شد، به نمایش در خواهد آمد.

شکیرا در بیانیه‌ ای که در شبکه‌ های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، گفت: «آلبوم جدید من که در 22 مارس منتشر می‌ شود، آلبومی است که من با همه شما خلق کردم. «ساخت این مجموعه از کار یک فرآیند کیمیاگری بوده است. در حین نوشتن هر آهنگ داشتم خودم را بازسازی می کردم. هنگام خواندن آنها، اشک هایم به الماس تبدیل شد و آسیب پذیری من به قدرت تبدیل شد.»

برچسب ها :

ناموجود